Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی آخرین روند پالایش ثبت نامی های مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن را اعلام و در خصوص ساز وکارهای ورود بخش مسکن به بازار سرمایه، توضیحاتی را ارایه کرد

به گزارش تین نیوز به نقل ازایلنا، محمود محمودزاده در خصوص ساز و کارهای ورود بخش مسکن به بازار سرمایه و همچنین پالایش های مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، به ارایه توضیح پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، با یادآوری اینکه در مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن حدود ۵۳۰ نفر از طریق سامانه اینترنتی و بیش از ۸۰۰ هزار نفر از طریق پیامک ثبت‌نام کردند، گفت: افرادی که در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از طریق پیامک ثبت نام کردند به محض مناسب شدن شرایط بهداشتی جامعه، به آنها اعلام می‌شود تا مدارک خود را در سایت tem.mrud.ir  کامل کنند تا امکان پالایش آنها وجود داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: افرادی که در مرحله دوم ثبت نام اقدام ملی مسکن از طریق سامانه اینترنتی ثبت‌نام کردند که در حدود ۵۳۰ هزار نفر بودند پالایش اصلی آنها که موضوع فرم ج بوده تمام شده و ظرف چند روز آینده باقیمانده پالایش‌ها که شامل مالکیت سندی و ملکی است انجام می‌شود و به آن دسته از متقاضیان که پالایش آنها مثبت ارزیابی شود پیامکی ارسال خواهد شد تا برای تشکیل پرونده اقدام کنند.

محمودزاده همچنین درباره حضور بخش مسکن در بازار سرمایه و امکان بهره‌مندی از این فضا برای فعالان بخش مسکن، توضیح داد: در خصوص استفاده از بازار سرمایه و ورود بخش مسکن به بازار سرمایه، با توجه به رویکرد وزارت راه و شهرسازی برای افزایش تولید مسکن، تعادل بخشی به بازار مسکن و جبران کمبودهایی که وجود دارد، پیش تر با سازمان بورس توافقاتی حاصل و پروژه هایی هماهنگ شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای ورود یکسری از شرکت های ساختمانی به صندوق زمین و مسکن مشکلات و موانع قانونی وجود داشت، اصلاح آیین نامه قانون ساماندهی در مدار انجام قرار گرفت که اصلاحات قبلا به دولت ارسال شده بود. هم اکنون و تا این تاریخ اصلاح قانون ساماندهی و حمایت از عرضه و تولید مسکن به تصویب کمیته‌های تخصصی دولت رسیده است و پیش‌بینی می‌شود که در جلسات اصلی دولت و به زودی مصوب شود و قابلیت اجرایی یابد.

محمودزاده گفت: با تصویب و ابلاغ اصلاحات قانون ساماندهی و حمایت از عرضه و تولید مسکن، حجم زیادی از پروژه های تولید انبوه مسکن و خدمات در سراسر کشور از طریق بورس معرفی می‌شوند تا افرادی که علاقمند به سرمایه‌گذاری هستند در این بخش سرمایه‌گذاری کنند. با این روش، هم ارزش افزوده و هم سرمایه‌گذاری مطمئنی در بازار اقتصادی ایجاد می‌شود.  

وی ادامه داد: از طریق بازار سرمایه برای تامین منابع مالی پروژه‌ها و موضوع تابلوی تخصصی مصالح ساختمانی توافقاتی انجام شده است که همه اینها با هدف سامان‌دهی بیشتر به این صنعت و امکان ورود سرمایه های خرد و متوسط به تولید موثر مسکن است که انتفاع مناسبی نیز برای صاحبان سرمایه داشته باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن مرحله دوم ثبت نام راه و شهرسازی بازار سرمایه بخش مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از اداره‌کل استاندرد استان تهران، محمدحسین طاهری در این باره توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تایید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T ۶۸۳ باید پیامک GT ۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

طاهری درباره کد‌ها توضیح داد: این کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • جزئیات مهم درباره صندوق املاک و مستغلات در فرابورس
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی