Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکویی بعدازظهر سه شنبه در خصوص تحریم ناجا در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: مجاهدان نیروی انتظامی در عین اقتدار و صلابت امروز در حال خدمت به مردم هستند.

وی افزود: نیروی انتظامی با سینه سپر حافظ امنیت مردم بوده و در این راه تمام تلاش خود را به کار بسته است.

ملک شاهکویی گفت: اینکه رژیم آمریکا که نماد استکبار است ناجا را تحریم کرده نشان از حقانیت و صداقت نیروی انتظامی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و ارتش در کنار یکدیگر در راه خدمت به مردم تا آخرین لحظه ایستاده اند و اجازه نخواهند داد امنیت و آرامش مردم به خطر بیفتد.

کد خبر 4934683

منبع: مهر

کلیدواژه: ناجا سپاه نینوا گلستان گرگان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق مبدأ امنیت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اصغر رضوانی ظهر دوشنبه با حضور در آئین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان دهاقان که با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد، اظهار داشت: امنیت نیاز مبرم و لازمه هر جامعه‌ای است و نیروی انتظامی در این زمینه نقش پر رنگ و به‌سزایی دارد.

وی افزود: افراد متحرک امنیت عامل ناامنی در هر جامعه‌ای هستند و ناامنی به مرور زمان در همه نقاط دیده می‌شود و خون دل‌ها خورده می‌شود تا امنیت در کشور حاکم می‌شود و نیروی انتظامی قطعاً حامی مردم و خاک کشور است.

امام جمعه دهاقان تصریح کرد: وقتی از امنیت صحبت می‌شود مرزها هم درگیر می‌شوند و حتی فراتر از مرزها، در سطح بین المللی را هم در بر دارد.

وی اذعان کرد: ما باید بتوانیم به اسرائیل حمله کنیم و قدرت و توان مقابله با آن را داشته باشیم و تاقبل از عملیات وعده صادق احساس می‌کردیم با کمبودی مواجه هستیم و یک جایی در کشور لنگ می‌زند و نتایج لازم به دست نمی‌آمد.

حجت الاسلام رضوانی وعده صادق را منشأ آرامش برشمرد و خاطر نشان کرد: با انجام وعده صادق سطح بزرک و عظیمی از امنیت در سطح کشور و حتی منطقه گسترده شد و آرامش و امنیت را به ارمغان آورد.

وی افزود: با اجرای وعده صادق ناامنی خنثی شد بنابراین باید قدرت نمایی در سطح بین‌المللی شهرها و منطقه داشته باشیم

امام جمعه شهرستان دهاقان وعده صادق را بسیار ضروری و لازم دانست و گفت: ما بایداز توان نظامی خود استفاده کنیم تا در سطح بین‌الملل تأثیر گذار باشیم و عملیات وعده صادق مبدأ امنیت شد.

حجت‌الاسلام رضوانی افزود:

کار در بین مردم با فعالیت در مرزها فرق دارد زیرا با مردم سر و کار دارد و نیروی انتظامی در زمینه اغتشاشات بسیار صبور بود رفتار منجر به پایداری نظام است، در برابر حق زیر دست بیدار باشید و احساس امنیت را در دل مردم به وجود آورید.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات اسماعیل پریشانی، فرمانده سابق انتظامی شهرستان دهاقان تقدیر به عمل آمد و علی ترکی به سمت فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان منصوب شد.

کد خبر 6085410

دیگر خبرها

  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • آمریکا به دشمنان اسرائیل کمک می کند | اموال تشکیلات خودگردان باید توقیف شود!
  • بن گویر: باید همه اموال تشکیلات خودگردان توقیف شود
  • فایننشال تایمز: ایرانی‌ها در دور زدن تحریم‌ها استاد شده اند | چرا بایدن علاقه ای به افزایش تحریم نفتی ایران ندارد؟
  • ایرانی ها استاد دور زدن تحریم