Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@17:27:19 GMT

دختر ۱۴ساله‌ای که به دست پدر کشته شد +عکس

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۱۹۳

دختر ۱۴ساله‌ای که به دست پدر کشته شد +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد درباره جزئیات قتل دختر نوجوان تالشی، اظهار کرد: همزمان با گزارش وقوع یک فقره قتل در بخش حویق شهرستان تالش به پلیس 110، مأموران انتظامی  به سرعت در محل وقوع جرم حاضر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان ادامه داد: در بررسی بیشتر مشخص شد مقتول دختری 14 ساله بوده که با ضربات جسم تیز و برنده به گردنش و توسط پدر خود به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازداشت متهم در صحنه جرم، گفت: متهم علت قتل وقوع را اختلافات خانوادگی، فرار دخترش از خانه به خاطر ازدواج با یک مرد 30 ساله و اختلاف سنی زیاد آنها عنوان می‌کند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، از ادامه تحقیقات در این پرونده خبر داد.

رسول‌زاده از والدین خواست ضمن برقراری یک ارتباط خوب و سازنده، فضای خانه را برای رابطه عاطفی میان خود و فرزندانشان فراهم کنند و یادآور شد: فضای خانه نباید به نحوی باشد که فرزندان، والدین خود را به عنوان فردی بیگانه تلقی کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان متذکر شد: مراکز مشاوره و مددکاری فرماندهی انتظامی این استان این آمادگی را دارند تا خدمات و مشاوره رایگان را در اختیار همشریان قرار دهند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل قتل ناموسی قتل فرزند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی

به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ۳۰۰ میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان/ خاله ۱۴ساله جان باخت
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست