Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش دوسالانه عملکرد سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران منتهی به اسفندماه سال ۱۳۹۸ در چهار فصل ۱- دستاورد‌ها و فعالیت‌های سازمان، ۲- عملکرد دوسالانه هیات مدیره دوره پنجم، ۳- عملکرد، فعالیت‌ها و دستاورد‌های کمیسیون‌ها و ۴- گزارش آماری عملکرد دبیرخانه و دیگر ارگان رسمی سازمان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش، بیان‌گر خلاصه‌ای از فعالیت‌های انجام‌شده در کل سازمان (اعم از هیات مدیره، کمیسیون‌ها و دبیرخانه) بوده و تلاش می‌کند تصویر روشن‌تری از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده و همچنین مسیر پیش رو به‌دست دهد.

در فصل اول این گزارش، دستاورد‌های و فعالیت‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در ۱۲ محور تشریح شده است. فصل دوم، عملکرد دوسالانه هیات مدیره دوره پنجم شامل مجموع جلسات، مصوبات و مشارکت اعضا را در خود جای داده است. در فصل سوم، علاوه بر عملکرد آماری کمیسیون‌ها، عملکرد هر کمیسیون شامل محدوده فعالیت، اهداف، دستاورد‌ها و کارگروه‌ها نیز ارائه شده است. در فصل چهارم، گزارش‌های متنوع و آماری از دبیرخانه سازمان، عضویت، مالی، اخبار و اطلاع‌رسانی، شورای انتظامی، شورای انتظامی تجدیدنظر و مرکز داوری ارائه شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظام صنفی رایانه ای هیات مدیره دستاورد ها فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجلس در جلسه علنی امروز، با تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی با نام اختصاری «سپند» موافقت کرد. نحوه تامین نیروی انسانی، امکانات و بهره مندی از امتیاز و تخفیف‌های صنایع دفاعی از جمله ویژگی‌های این طرح است.

همچنین در نوبت عصر، کمیسیون‌های تخصصی مجلس مسائل روز کشور را با حضور برخی از وزرای دولت بررسی کردند.

حمیدرضا گلدوزی گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتشار گزارش سازمان جهانی هواشناسی دریاره وضعیت اقلیمی آسیا با مشارکت پژوهشگاه هواشناسی
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • متن کامل گزارش نهایی تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • متن کامل گزارش نهایی تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • مخالفت با ارجاع گزارش وضع بازار دارو به قوه قضاییه
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین