Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@17:18:54 GMT

دستگیری سارقان به عنف در دماوند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۲۵۴

دستگیری سارقان به عنف در دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سارقان به عنف سابقه دار و اعتراف به ۴ فقره سرقت به عنف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف در معابر به شیوه و شگرد مشخص، عملیات شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت لذا با بررسی آثار سرقت و سریالی بودن سرقت‌ها، رد پای باند سارقان سابقه دار سرقت به عنف برای پلیس محرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کنترل و پایش محسوس و نامحسوس زندانیان سابقه دار آزاد شده از زندان، و رصد شبانه روزی ترددات آنان سردسته باند سرقت به عنف را طی مراحل گسترده شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستورات لازم برای اجرای عملیات و دستگیری وی صادر شد.

سرهنگ فاضلی، تصریح کرد: سرانجام طی یک عملیات پلیسی منسجم و غافل گیرانه، متهم دستگیر و بلافاصله به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

وی ادامه داد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی و احراز هویت وی مشخص شد نامبرده دارای سوابق متعدد ارتکاب جرائم سرقت به عنف بوده، که ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی شده لذا با حضور مال باختگان و شناسائی وی توسط آنان لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره سرقت به عنف و معرفی دیگر همدستش اعتراف که وی نیز در یک عملیات جداگانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: متهم اصلی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ "حسین فاضلی " در خاتمه با بیان اینکه سارقان تحت عنوان مسافر کشی اقدام به ارتکاب جرم می‌کردند، از شهروندان تقاضا کرد: از سوار شدن خودرو‌های شخصی و ناشناس جداً خودداری و ضمن توجه به اقدامات خود مراقبتی برای هر گونه جابه جایی از ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی‌های دورن شهری و برون شهری استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی دماوند فرمانده انتظامی شهرستان دماوند سرقت به عنف پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از شناسایی و دستگیری سه سارق با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مصطفی صادق زاده اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اردستان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مرکز استان و با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی، در نهایت هویت سه سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ، متهمان در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به کشف چهار دستگاه خودروی سواری مسروقه از مخفیگاه این باند سرقت تصریح کرد: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ صادق زاده خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747950

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد