Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۶ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در آمل سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق کالا‌های سلامت محور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق کالا در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهم به قاچاق کالا را که با تاسیس یک شرکت اقدام به دپوی کالای قاچاق در حوزه لوالزم آرایشی و بهداشتی می‌کرد را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: با شناسایی انبار و محل دپوی قاچاق کالا، ماموران با هماهنگی قضائی و با حضور نمایندگان اداره بهداشت در بازدید از این انبار موفق شدند، بیش از ۳۳ هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را کشف کنند.

سرهنگ تقدیسی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، افزود: اموال مکشوفه توقیف و توسط کارشناسان اداره بهداشت در حال بررسی است. دستگیری سوداگران مرگ مواد مخدر در قائم شهر سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ضربتی مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان به اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر راین فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۱ عمده فروش و ۱۲ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ خادمی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان در مجموع ۱۹ کیلو و ۵۹۸ گرم انواع مخدر کشف شد. انهدام باند سرقت سیم برق در میاندورود سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع در این شهرستان، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و موفق به شناسایی یک باند ۵ نفره سرقت سیم برق در این شهرستان شدند.

سرهنگ داداش تبار گفت: در یک عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر و در بازرسی ازمخفیگاه آنان بیش از ۲۰۰ کیلو سیم برق کشف شد.

او افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کردند و پس ازتشکیل پرونده با صدور حکم مرجع قضائی روانه زندان شدند. پلمپ ۱۴ واحد صنفی متخلف در سوادکوه سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: به منظور اجرای طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان سوادکوه به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از ۴۵۰ واحدصنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ اکبری از پلمب ۱۴ واحدصنفی به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد. دستگیری سارق حرفه‌ای در میاندورود سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با تشکیل تیم‌های عملیاتی متشکل از پلیس آگاهی و یگان امداد، ماموران متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف خودروی سرقتی در این عملیات خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان نیز اقرار کرد.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و در خاتمه افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. دستگیری عامل افیونی در نوشهر سرهنگ قاسم ومحمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی این سوداگر مرگ شدند.

سرهنگ محمدی از دستگیری متهم در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از منزل متهم یک کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک به همراه آلات استعمال و دستگاه توزین مواد مخدر کشف شد. کشف چوب قاچاق در سوادکوه شمالی سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی به ۲ خودروی وانت نیسان حامل مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

او از کشف یک و نیم تن جوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودر‌ها خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را بالغ بر ۲۵ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی گفت: در این راستا ۲ نفر نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. کشف احشام قاچاق در گلوگاه سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در حین کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون ایسوزو حامل احشام مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۰ راس گاو فاقد هرگونه مجوز حمل و گواهی بهداشتی کشف کردند.

سرهنگ حسن زاده ارزش مجموع دام‌های قاچاق کشف شده از این خودرو را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۸۰۰ میلیون رالو عنوان کرد و گفت: راننده خودروی مذکور نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. دستگیری قاچاقچی موادمخدر در چالوس سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، مأموران کلانتری ۱۳ مرزن آباد پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم در حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان با یک خودروی سواری دستگیر شد.

او از کشف ۶ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی این قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و خاط نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. کشف ۱۵ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بهشهر سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: به منظور تامین نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با سرقت در این شهرستان به اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران کلانتری ۱۱ با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری ۱۰ سارق اماکن خصوصی و اموال داخلی خودرو در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۵ فقره سرقت قطعات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا و ارز مرجع قضایی مبارزه با مواد مخدر سرقت سیم برق فرمانده انتظامی شهرستان موضوع در دستور کار قرار گرفت او پس از تشکیل پرونده آرایشی و بهداشتی عملیاتی ضربتی شهرستان سوادکوه موفق به شناسایی عمل آمده مبارزه با مواد مواد مخدر سرقت سیم برق کردند سرهنگ ۵ فقره سرقت شدند سرهنگ داداش تبار پلیس آگاهی قاچاق کالا کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان در تهران، ماموران عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند، یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که از محکومان تحت تعقیب است به بهانه کرونا از زندان مرخصی و دیگر به زندان مراجعه نکرده است و با تشکیل یک باند اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در جنوب پایتخت می‌کند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و تردد متهم تحت کنترل در آمد و مشخص شد که خبر دریافتی صحت داشته و تعدادی افراد مشکوک به مخفیگاه متهم در حال تردد هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد.

سرهنگ باباپور از موفقیت کامل ماموران در انجام این عملیات خبر داد و ابراز داشت: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی در پایان گفت: امیدواریم با دستگیری متهم که از قاچاقچیان و از اعضای اصلی توزیع مواد مخدر در جنوب پایتخت بود بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر کمتر و کمتر شود.

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق