Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نظام ملکشاهی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید میدانی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، شهرداران و برخی اعضای شورای اسلامی شهرستان از پایگاه پشتیبانی عملیات امداد و نجات (اقماری) که با هدف بررسی مشکلات و ارتقای کمی و کیفی امکانات پایگاه اقماری برای پشتیبانی حوادث پیش بینی نشده برگزار شد اظهار داشت: رباط کریم قابلیت تبدیل به مرکز پشتیبانی امدادی تهران را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکشاهی ضمن تشکر از پرسنل امداد و نجات در راستای فعالیت‌های امدادی و حضور فعال و همیشگی در زمان‌های بحرانی در سطح شهرستان، میزان اقلام خوراکی و بهداشتی شهروندان در زمان بروز حوادث غیر مترقبه را فراهم دانست و افزود: بر اساس استاندارهای قانونی و کشوری، اقلام خوراکی، رفاهی و پشتیبانی برای ۲ درصد جمعیت کل شهروندان در شهرستان فراهم است.

فرماندار رباط کریم با بیان تبدیل شهرستان رباط کریم به مرکز پشتیبانی پایتخت عنوان داشت: انتظار داریم مسئولان به رباط کریم نگاه ویژه ای داشته باشند و این شهرستان را به عنوان یک ذخیره گاه مرکز پشتیبانی قدرتمند برای استان در نظر بگیرند.

کد خبر 4934707

منبع: مهر

کلیدواژه: نظام ملکشاهی فرمانداری رباط کریم هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس مرکز پشتیبانی رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در اتوبان قم به تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به جزئیات حادثه برخورد دو خودروی سواری در کیلومتر ۴ اتوبان قم به تهران لاین برگشت بیان کرد: طی اعلام اورژانس از طریق بیسیم به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان قم مبنی بر برخورد دو خودروی سواری پژو پارس و تیبا که منجر به محبوسی شده بود، نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای معصومیه به محل حادثه اعزام شدند.

محمد رضا بهرامی با بیان اینکه نیرو‌های عملیاتی این پایگاه به محض رسیدن به محل حادثه، به دلیل عدم نیاز به رهاسازی، به تثبیت صحنه حادثه پرداختند گفت: این تصادف، ۴ حادثه دیده داشت و منجر به مصدومیت ۳ نفر از سرنشینان شده بود.

وی افزود: این عملیات در ساعت ۲۳ و ۲۹ دقیقه روز ۲۶ فروردین ماه آغاز و در ساعت ۳ دقیقه بامداد روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه سال جاری خاتمه یافت.

دیگر خبرها

  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • ۳ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در اتوبان قم به تهران
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت
  • در پی هشدار سیل، هلال احمر کرمان در آماده‌باش قرار گرفت
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش باران
  • تیم امداد و نجات کوهستان خراسان شمالی چهار مفقودی را نجات داد