Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@20:36:10 GMT

دستگیری سارق سابقه دار در سنندج

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۳۳۲

دستگیری سارق سابقه دار در سنندج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر"سنندج" تحقیقات و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با کار‌های اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در شهر سنندج شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان، اظهار داشت: سارق در تحقیقات صورت گرفته و در رویارویی با دلایل و مدارک ارائه شده توسط پلیس به ۳۰ فقره سرقت با همکاری یک مالخر اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی کردستان با اشاره به اینکه در عملیاتی دیگر مالخر نیز دستگیر شده است، تصریح کرد: اموال مسروقه تحویل مال باختگان شد.

سردار آزادی در پایان به شهروندان توصیه کرد که مدارک شناسایی از قبیل کارت و سند خودرو و مدارک شخصی خود را داخل وسایل نقلیه رها نکنند و خودرویشان را به دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان، سوئیچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز کنند. 

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مراجع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی شکایت و مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت کارت‌های عابر بانکی شان و برداشت غیر مجاز از این کارت‌ها موضوع در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ حسین احمدی با اشاره به اینکه مال باختگان پس از برداشت غیر مجاز از کارت‌های بانکی شان متوجه تعویض کارتشان شده اند افزود: با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد که متهم ضمن شناسایی طعمه‌های خود در اطراف خود پرداز‌ها و جلب اعتماد آنان و اخذ رمز کارت به بهانه کمک در انتقال یا برداشت وجه در فرصت مناسبی کارت‌های عابربانک مال باختگان را با کارت‌های تقلبی تعویض می‌کرد.

وی گفت: کارآگاهان پس از بررسی دقیق اظهارات مالباختگان، تصاویر بدست آمده متهم را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی وی را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورافزود: متهم تاکنون در تحقیقات انجام شده به ۸۲ فقره کلاهبرداری از سالمندان و افراد کم سواد به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرده و تحقیقات از وی برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.


دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • شناسایی و دستگیری سارق کابل‌های برق در شهر مشهد