Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@17:23:32 GMT

دسر هلو خوشمزه و ساده + طرز تهیه

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۴۶۱

دسر هلو خوشمزه و ساده + طرز تهیه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،هلو از میوه‌های بسیار خوشمزه‌ای است که در این فصل تهیه این میوه هم راحت است. در ادامه با دستور تهیه دسر با بستنی و هلو آشنا می‌شوید.

مواد لازم
نشاسته ذرت ۱ قاشق غذاخوری
شکر ۱/۲ فنجان
تکه‌های بیسکوییت ۱/۲ فنجان
بستنی وانیلی ۴ فنجان
هلوی بدون پوست خرد شده ۲ فنجان
آبلیمو ۲ قاشق غذاخوری
کره ذوب شده ۳ قاشق غذاخوری

طرز تهیه
برای شروع کار تهیه این دسر خوشمزه شما باید ابتدا بستنی وانیلی و تکه‌های بیسکویت را در غذاساز میکس کنید، سپس کره ذوب شده را به آن اضافه کرده، هم بزنید تا یکدست شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخلوط فوق را در قالب گردی به قطر ۱۸ سانتی‌متر بریزید و فشار دهید تا به هم بچسبند؛ سپس قالب را حداقل به مدت ۳۰ دقیقه در فریزر قرار دهید.

در قابلمه کوچکی، ۱ فنجان هلوی خرد شده، شکر، آبلیمو و نشاسته ذرت را مخلوط کنید و روی حرارت متوسط قرار دهید، سپس حرارت را کم کرده و اجازه دهید مخلوط بجوشد و غلیظ شود. حرارت را خاموش کرده و صبر کنید تا مخلوط از داغی بیفتد؛ سپس باقیمانده تکه‌های هلو را به آن اضافه کرده و اجازه دهید مخلوط کاملا خنک شود.
نصف فنجان از مخلوط فوق را برای تزیین روی دسر کنار گذاشته، سلفون بکشید و در یخچال قرار دهید. باقیمانده مخلوط هلو را با بستنی وانیلی مخلوط کنید تا کاملا یکدست شود؛ سپس آن را روی مخلوط بیسکوییتی موجود در قالب بریزید.

قالب را سلفون بکشید و یک شب در فریزر قرار دهید تا دسر سفت شود. دسر هلو را با مخلوط هلو، تکه‌های بیسکوییت و سس کارامل تزیین کرده و به صورت سرد میل کنید. به همین راحتی یک دسر جدید با یک میوه خوشمزه با بستنی آماده کردید.

منبع: نازشو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه داری آشپزی قرار دهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج نوشیدنی ساده برای رهایی از کبد چرب

به گزارش خبرآنلاین، آیا اغلب در سمت چپ شکم احساس خستگی و ناراحتی می‌کنید، این‌ها ممکن است نشانه‌ای از بروز مشکلاتی برای کبد یا چرب شدن آن باشد. اما در مراحل ابتدایی شاید بتوان با پیروی از یک رژیم غذایی سالم به همراه مصرف قرص از پیشرفت روند چرب شدن کبد پیشگیری کرد.

همشهری آنلاین نوشت: کبد عضوی است که می‌تواند به طور طبیعی خود را سم زدایی کند و یک سری نوشیدنی‌های ساده می‌توانند به سم زدایی بهتر و موثرتر کبد کمک کنند و سلامت آن را بهبود بخشد. در این مطلب به پنج نوشیدنی ساده اشاره می‌کنیم که ممکن است به سم زدایی کبد کمک کنند.

شیر طلایی

زردچوبه حاوی کورکومین (ترکیبی با خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قوی) است. شیر زردچوبه که به عنوان شیرطلایی نیز شناخته می شود، ترکیبی است از زردچوبه با شیر گرم و کمی فلفل سیاه این ترکیب سبب می‌شود جذب زردچوبه را افزایش دهد. این نوشیدنی تسکین دهنده می‌تواند به سلامت کبد کمک کند.

چغندر

چغندر سرشار از آنتی اکسیدان ها و ترکیباتی مانند بتالین است که از عملکرد کبد حمایت کرده و به سم زدایی آن کمک می‌کند. نوشیدن آب چغندر تازه یا افزودن چغندر به اسموتی می‌تواند به سلامت کبد کمک کند.

چای کاسنی زرد

چای ریشه کاسنی زرد به دلیل خاصیت سم زدایی کبد شناخته شده است. به تحریک تولید صفرا کمک کرده و از عملکرد کبد پشتیبانی می‌کند. چای ریشه کاسنی زرد را در آب داغ دم کنید و آن را به طور منظم بنوشید تا به سم زدایی کبد کمک کرده باشید.

چای سبز

چای سبز حاوی کاتچین‌ها ( آنتی اکسیدان‌های قوی که نشان داده شده از کبد در برابر آسیب محافظت می‌کنند) و روند سم زدایی آن را تقویت می‌کند. برای حمایت از سلامت کبد روزانه یک یا دو فنجان چای سبز بنوشید.

آب لیمو

روز خود را با یک لیوان آب لیموی گرم شروع کنید. لیمو سرشار از ویتامین C است که آنزیم‌های سم زدایی کبد را تحریک کرده و به تولید صفرا (ماده‌ای که در تجزیه چربی‌ها در کبد موءثر است) کمک می‌کند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896206

دیگر خبرها

  • طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)
  • این دستور پخت مرغ زعفرانی را از دست ندهید 
  • طرز تهیه کوکی پنیری ژاپنی؛ یک شیرینی شیک و خوشمزه برای پذیرایی (فیلم)
  • طرز تهیه سوسیس جگر گاو توسط زوج پرتغالی (فیلم)
  • طرز تهیه کوکی زنجبیلی، ترد و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه اسموتی توت فرنگی خوشمزه! یک مُدل با شیر، یک مُدل رژیمی
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • پنج نوشیدنی ساده برای رهایی از کبد چرب
  • طرز تهیه کباب لاهماجون، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • طرز تهیه خوشمزه‌ترین سیب زمینی تنوری پنیری (فیلم)