Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران که برای درمان مصدومیتش کمی دیرتر از بودروف و میلیچ از ایران خارج شده بود، در تماس با مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده که تا پایان هفته جاری به تهران برمی گردد تا در تمرینات آبی پوشان حاضر شود.

ظاهرا مقررات سخت گیرانه کشور‌های اروپایی برای جلوگیری از سفر‌های غیر ضروری باعث شده تا دیاباته برای بازگشت به ایران دچار مشکل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم اهل مالی استقلال پس از بازگشت به تهران، تست کرونا خواهد داد و سپس به تمرینات آبی پوشان اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال شیخ دیاباته لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس به ایران نیامد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اعضای تیم پرسپولیس در حالی امروز در ورزشگاه شهید کاظمی دور هم جمع خواهند شد که علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی و مهدی ترابی در ترکمنستان حضور دارند و وحدت حنانوف، اوستون اورونوف و گئورگی گولسیانی هم به همراه تیم ملی کشور خود تمرینات را دنبال می‌کنند.

به نقل از ورزش سه نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده در شروع تمرینات و باتوجه به هماهنگی پیش آمده، اوسمار لاس در تمرینات حضور نخواهد داشت و در روزهای آینده به تهران خواهد آمد تا تمرین زیر نظر دستیاران او آغاز شود.

پرسپولیس در روزهای آینده احتمالا یک بازی دوستانه را هم برگزار خواهد کرد تا آماده دیدار 19 فروردین برابر گل‌گهر سیرجان شود که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888019

دیگر خبرها

  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • سرمربی پرسپولیس به ایران برنگشت
  • سرمربی پرسپولیس به ایران نیامد!
  • سرمربی پرسپولیس به ایران نیامد