Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:04:02 GMT

اخذ گواهینامه ایزو مدیریت کیفیت توسط فولاد بافت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۵۵۵

اخذ گواهینامه ایزو مدیریت کیفیت توسط فولاد بافت

مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت گفت: شرکت احیا استیل فولاد بافت در مسیر نقشه راه توسعه خود، با برنامه‌ریزی، تلاش و همت مدیران و کارکنان خود، موفق به پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت و اخذ گواهینامه استاندارد ایزو9001:2015 از موسسه گواهی دهنده SGS تحت اعتباردهی SAS سوئیس شد.

سورنا زمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: در فضای رقابتی امروز، به‌کارگیری سیستم مدیریت کیفیت برای سازمان، یک تصمیم استراتژیک است که می‌تواند عملکرد کلی سازمان را بهبود بخشد و مبنای مناسبی برای برنامه‌های توسعه پایدار پدید آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت با بیان اینکه بی‌شک به‌کارگیری و استقرار استانداردهای مدیریتی موجب بهبود فرآیندهای کاری بوده و تعالی سازمانی را میسر می‌گرداند، افزود: برخی از مزایای پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت شامل افزایش کیفیت محصول و رضایت مشتریان، ایجاد مزیت رقابتی در مراودات تجاری، استفاده بهینه از منابع و افزایش راندمان کاری، کاهش ضایعات و حفظ دارایی‌های سازمان و شناسایی فرصت‌های بهبود فضای کسب و کار سازمان است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت احیا استیل فولاد بافت در مسیر نقشه راه توسعه خود، با برنامه‌ریزی، تلاش و همت مدیران و کارکنان خود، موفق به پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت و اخذ گواهینامه استانداردISO 9001:2015   از موسسه گواهی دهنده SGS تحت اعتباردهی SAS سوئیس شد.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: بافت توسعه پایدار کیفیت احیا سیستم مدیریت کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد نانو، نمایندگان ایران به صورت مجازی در جلسات گروه کاری ۳ (سلامت، ایمنی و محیط زیست) و گروه کاری ۴ (ویژگی‌های نانومواد) حضور فعال داشتند. در این نشست ها استانداردهای مصوب می شوند و تصویب موضوعات جدید استاندارد و نظرات تخصصی کشورهای عضو برای استانداردهای در حال تدوین مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.

در این اجلاسیه استاندارد ماسک‌های نانویی که با مسئولیت ایران در ایزو در حال تدوین بود ارائه شد و نظرات فنی کارشناسان سایر کشورها از طرف مسئول پروژه پاسخ داده شدند.

این استاندارد در سال ۲۰۲۲ از طرف ایران پیشنهاد شده بود که با تصویب این اجلاس برای رای‌گیری مرحله آخر ارسال شد. استاندارد تعیین خواص و ویژگی‌های نانوامولسیون‌ها که قبلا توسط ایران در حوزه فناوری نانو پیشنهاد شده بود و در دست تدوین می‌باشد نیز در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت که پس از تصویب اجلاس برای رای‌گیری ارسال شد.

همچنین در این نشست دو پیشنهاد جدید استاندارد هم به صورت اولیه ارائه شد. پیشنهاد اول در حوزه نانوذرات اکسید روی بود که پروژه برای مرحله PWI در کارگروه چهارم مصوب شد. استاندارد پیشنهادی دوم ارائه شده در نشست در حوزه نانوحباب‌ها بود.

Nanotechnologies – Zinc oxide nanoparticle for cosmetic applications – Specifications of characteristic and measurement method

Nanotechnologies-nanobubbles- specification of core characteristics and measurement method

تاکنون ۱۰۹ استاندارد در بخش‌های مختلف فناوری نانو در ایزو منتشر شده است که کشورمان با تدوین ۱۲ استاندارد، در جایگاه چهارم فعال‌ترین اعضای ایزو قرار دارد.

تدوین استانداردهای بین المللی معمولا ۲ تا ۳ سال زمان می‌برد. اساس تدوین استانداردهای بین‌المللی در سازمان ایزو، اجماع جهانی توسط کشورهای عضو است. کشورهای عضو کمیته‌های فنی در مراحل مختلف تدوین استاندارد نظرات تخصصی مختلفی را برای تکمیل و توسعه استاندارد ارائه می‌کنند. در کمیته فنی استانداردهای فناوری نانو سازمان ایزو، ۴۰ کشور به عنوان عضو اصلی و ۱۶ کشور به عنوان عضو ناظر وجود دارد.

کد خبر 6085330 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • اعطای ۴۷ گواهی مدیریت سبز به ادارات اصفهان در زمینه مدیریت پسماند
  • شکوفایی تولید و رکوردشکنی فولاد هرمزگان در بهار 1403
  • تزریق روح تازه در کالبد بناهای تاریخی پایتخت