Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@07:50:29 GMT

طرز تهیه کیک زرشک آسان خانگی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۵۹۷

طرز تهیه کیک زرشک آسان خانگی

امروز در خدمت شما هستیم با یکی دیگر ازآموزش تهیه کیک و شیرینی در دسته آشپزی و این بار قصد داریم دستور درست کردن کیک زرشک خانگی را به شما یاد دهیم کیک مقوی با مراحل ساده برای تهیه که می تواند بسیار برای شما جذاب باشد. ما سعی کردیم به ساده ترین شکل ممکن مراحل آماده کردن این کیک را به شما آموزش دهیم و امیدواریم که بتوانید به راحتی آن را یاد بگیرد و در خانه درست کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کیک  برای صبحانه و عصرانه پیشنهاد فوق العاده ای است.

مواد مورد نیاز تهیه کیک زرشک

تخم مرغ – ۲ عدد
روغن مایع – نصف پیمانه
زرشک – نصف پیمانه
شکر – نصف پیمانه
بیکینگ پودر – یک قاشق مرباخوری
شیر – یک سوم پیمانه
آرد – یک پیمانه
وانیل – یک سوم قاشق چای خوری

طرز تهیه

ابتدا باید زرشک‌ها را خوب بشویید و آن‌ها را روی پارچه تمیزی پهن کنید تا رطوبت اضافی شان گرفته و خشک شود. در ظرفی مناسب تخم مرغ، وانیل و شکر بریزید و به مدت ۵ دقیقه مواد را هم بزنید. بعد روغن را به مایه کیک اضافه کنید و به مدت یک دقیقه دیگر مایه کیک را هم بزنید. بعد شیر را به مایه کیک بیفزایید و با کمک همزن دستی با مواد کیک به خوبی مخلوط کنید.

بیکینگ پودر و آرد را با هم مخلوط و سپس آن‌ها را در دو مرحله روی مایه کیک الک کنید و با همزن دستی آن را مایه کیک را هم بزنید. توجه داشته باشید پس از افزودن آرد و بیکینگ پودر به مایه کیک نباید آن را بیش از حد هم بزنید، زیرا پف کیک از بین می‌رود.

در ظرف مناسب یک قاشق آرد بریزید و زرشک را به آن اضافه و سپس این مخلوط را از صافی رد کنید و اضافه آرد‌ها را بتکانید و زرشک را به مایه کیک درون قالب چرب شده بیفزایید و قالب را درون فر که از قبل با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد گرم شده است به مدت ۳۰ دقیقه بگذارید. به همین راحتی شاید در کل تمام مراحل تهیه حدود ۴۰ دقیقه طول بکشد که زمان زیادی برای یک کیک بسیار خوشمزه نیست.

منبع: نازشو

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرز تهیه کیک آشپزی سبک زندگی پارسی خبر مایه کیک هم بزنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • طرز تهیه آسان کوبیده مربعی و ماهی لوله ای سوخاری (فیلم)
  • درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • رووی دی اکس5 ؛ هر 1300 کیلومتر به پمپ بنزین سر بزنید! (+تصاویر)
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!
  • با خیال جمع به چای و قهوه‌تان شکر بزنید