Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@21:32:21 GMT

شرایط برای میزبانی از مسافران در گیلان مناسب است؟

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۶۱۶

شرایط برای میزبانی از مسافران در گیلان مناسب است؟

معاون استاندار گیلان با اشاره به قرارگیری ۶ شهرستان استان در وضعیت سفید و ۱۰ شهرستان در وضعیت زرد گفت: مسافران از سفرهای غیرضروری به گیلان پرهیز کنند.

به گزارش مشرق، محمود قاسم‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به قرارگیری ۶ شهرستان استان گیلان در وضعیت سفید اظهار داشت: مردم گیلان در طول این چند ماه به‌خوبی اصول بهداشتی را رعایت کردند تا جایی که شاهد همکاری ۹۰درصدی مردم استان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کرونا مسافر جاده‌های ایران در تعطیلات عید فطر امکان افزایش شیوع کرونا با آغاز مسافرت‌ها به گیلان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه وضعیت استان گیلان بهتر شده است خاطرنشان کرد: استان گیلان جزو ۱۰ استان کشور است که وضعیت خوبی دارد و درحال‌حاضر شهرستان‌ دارای وضعیت قرمز نداریم اما ۱۰ شهرستان گیلان همچنان در وضعیت زرد هستند.

قاسم‌نژاد با تذکر اینکه مسافران با در نظر گرفتن شرایط موجود و وضعیت گیلان از سفرهای خود به این استان خودداری کنند ابراز داشت: ما از مسافرانی که در این ایام به استان گیلان سفر می‌کنند و پروتکل‌های بهداشتی را نیز رعایت نمی‌کنند گله‌مند هستیم.

وی به‌ لزوم جدی گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و لغو مسافرت‌ها اشاره و بیان کرد: از هموطنان و مسافران گرامی تقاضا داریم که به گیلان سفر نکنند و اگر ناگزیر به سفر هستند توصیه‌های ابلاغ‌شده توسط وزارت بهداشت و درمان را جدی بگیرند تا سلامتی دیگران به خطر نیفتد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با توجه به افزایش ورود مسافران به گیلان در این ایام خاطرنشان کرد: افزایش ورود مسافران به گیلان به‌ویژه در ایام تعطیلات عید فطر نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است زیرا آمار ورود مسافران به گیلان در دو روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشتر است.

وضعیت استان گیلان نسبت به روزهای ابتدایی شیوع این بیماری در استان مطلوب است اما این به‌معنای پایان بحران کرونا نیست زیرا این ویروس همچنان سلامتی مردم را تهدید می‌کند و کادر سلامت استان نیز در این ایام فشارها و سنگینی کار درمان بیماران را پشت‌سر گذاشتند و هنوز مشغول خدمت هستند.

 در صورت افزایش ورود مسافر به گیلان و عدم توجه نکات بهداشتی توسط مسافران و گردشگرانی که به این استان سفر می‌کنند ممکن است شاهد بازگشت دوباره استان به شرایط سخت گذشته باشیم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس ویروس کرونا سلامت اخبار سلامتی آمار مبتلایان به کرونا اخبار کرونا مشرق گیلان وزارت بهداشت و درمان استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کاظمی درکارگروه اجتماعی فرهنگی اجتماعی سلماس با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در سلماس برگزار میشود گفت:  این شهرستان آمادگی لازم برای ارائه ظرفیت های هنری فرهنگی تاریخی سلماس  را دارد.

اوبا اعلام اینکه ۲۶اردیبهشت جشنواره بین المللی شعر رضوی در سلماس برگزار میشود  گفت: بیش از ۷کشور خارجی در این جشنواره حضور دارند و بیش از ۵۲٠اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

کاظمی همچنین بر اجرای طرح حجاب و عفاف در این شهرستان تاکید کرد .

 

 

 

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی