Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار عنبرآباد با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا در عنبرآباد گفت: با توجه به موج دوم بیماری کرونا در شهرستان عنبرآباد ادارات شهرستان با دو سوم ظرفیت نیرو تا اطلاع ثانوی فعالیت خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، محمود رئیسی اظهار داشت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان به جزء ارگان‌های نظامی، خدماتی، درمانی و امدادی تا اطلاع ثانوی با دو سوم پرسنل فعالیت خواهند کرد و یک سوم در مرخصی یا دور کاری باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار عنبرآباد بیان کرد: در این زمینه به طور گردشی استفاده از نیروها انجام می‌گیرد و حدود دوم سوم باید در محل کار باشند و یک سوم در مرخصی یا دور کاری باشند و مرخصی آنها جز مرخصی استحقاقی سالانه به‌حساب نخواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه ستاد مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان فعالیت های گسترده‌ای در حال انجام است، گفت: تمام پرسنل دستگاه‌ها و ادارات باید از ماسک و دستکش استفاده کنند و با حفظ فاصله اجتماعی خدمات ارائه کنند و ارباب رجوع ملزم است برای ورود به ادارات مربوطه از دستکش و ماسک استفاده کند.

رئیسی با بیان اینکه در صورت قرمز شدن وضعیت شهرستان محدودیت‌ها و سخت‌گیری بیشتر اعمال می‌شود، عنوان کرد: ضرورت هرچه بیشتر رعایت کردن مردم احساس می‌شود و در این راستا مردم باید فاصله گذاری اجتماعی رعایت کنند و از ماسک و دستکش استفاده کنند و حتی‌الامکان از خانه خارج نشوند.

وی خاطرنشان کرد: محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر عنبرآباد ادامه خواهد داشت و نظارت بر اصناف به صورت منظم توسط اماکن و نیروهای شبکه بهداشت انجام می‌شود و سایر مکان‌ها ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی خود هستند.

انتهای پیام/80005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی بیماری نیرو محدودیت های ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،فرماندار بردسکن گفت: دفتر نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی این شهرستان خراسان‌رضوی با گذشت نزدیک به ۳۰ سال از تاسیس این شهرستان با پیگیری‌های مستمر فرمانداری تاسیس شد.
علی دهقان‌زاده گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم استقرار ادارات در بردسکن بود که در ۲ سال گذشته و با پیگیری‌های فرمانداری نمایندگی و ادارات راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای و ناحیه پخش و فرآورده‌های نفتی در شهرستان استقرار یافت.

وی به تاسیس شهرستان بردسکن در سال ۱۳۷۴ اشاره کردو افزود: در سه دهه گذشته مردم این شهرستان مجبور بودند برای انجام امور اداری در نهاد‌های ذکر شده به شهر‌های همجوار یا مرکز استان مراجعه کنند که اکنون این مشکل برطرف شده است و خوشبختانه تمامی ادارات در بردسکن استقرار پیدا کرده‌اند.

فرماندار بردسکن از اداره کل راه و شهرسازی استان خواست نسبت به تامین نیرو و تجهیزات اداری و مهمانسرای آن اداره اهتمام جدی داشته باشد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در استان البرز از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • اقتصاد ایران تا اطلاع ثانوی، نفتی، رانتی و دستوری است
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی