Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@13:03:19 GMT

کرونا جایزه هنری «ترنر» را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۶۹۵

کرونا جایزه هنری «ترنر» را لغو کرد

جایزه «ترنر» که مهم‌ترین جایزه هنری بریتانیا محسوب می‌شود امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، برگزارکنندگان جایزه هنرهای تجسمی «ترنر» ضمن اعلام لغو این رویداد هنری از اعطای ۱۰ جایزه ۱۰ هزار پوندی به هنرمندان منتخب خبر دادند. 

در سال‌های گذشته و طبق روال معمول، داوران در این مقطع زمانی فهرست نامزدهای کوتاه جایزه ترنر را اعلام می‌کردند و این هنرمندان برای برپایی نمایشگاهی در فصل پاییز دعوت می‌شدند و در نهایت برنده نهایی جایزه ۲۵ هزار پوندی در ماه سپتامبر معرفی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نگارخانه تیت بریتانیا که مسوول برگزاری جایزه سالانه هنرهای تجسمی ترنر است، اعلام کرد برنامه زمانی متراکم برای آماده‌سازی نمایشگاه سالانه با توجه به محدودیت‌های کنونی امکان‌پذیر نبود و به همین دلیل تصمیم به حمایت از طیف گسترده‌تری از هنرمندان را گرفتیم. 

هیات داوران جایزه ترنر در ۱۲ ماه گذشته از صدها نمایشگاه هنری در سراسر دنیا دیدن کرده‌اند تا فهرست نامزدهای جایزه ترنر را تکمیل کنند و از میان ۱۰ هنرمند منتخب به عنوان برندگان حمایت مالی ۱۰ هزار پوندی انتخاب خواهند شد. 

جایزهٔ ترنر (Turner Prize) به نام نقاش بریتانیایی ویلیام ترنر نام‌گذاری شده‌ است. این جایزه سالانه به یکی از هنرمندان تجسمی بریتانیا اعطا می‌شود. همچنین جایزه ترنر تا سال ۲۰۱۶ تنها به هنرمندان زیر ۵۰ سال اختصاص می‌یافت که این محدودیت حذف شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هنرهاي تجسمي جایزه ترنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار شکلات تلخ شد

کاکائو نزدیک به ۱۰ هزار دلار آمریکا در هر تن در نیویورک افزایش یافت زیرا کمبود جهانی بازار را متلاطم کرده و قیمت شکلات را افزایش داده است.

به گزارش ایسنا، قیمت‌های آتی امسال بیش از دو برابر شده و به بالاترین حد خود رسیده است زیرا محصولات ضعیف در تولیدکنندگان کلیدی آفریقای غربی جهان را در مسیر سومین کسری عرضه سالانه متوالی قرار داده است.

این افزایش قیمت‌ها را در بسیاری از ماه‌های گذشته به سمت محدوده‌های بیش از حد خرید سوق داده است، اگرچه کاکائو همچنان به افزایش خود ادامه داده است.

اکنون تمرکز روی محصول آتی آفریقای غربی است که کمتر از دو برداشت سالانه است و بر اساس گزارش بلومبرگ، انتظار می‌رود که در این فصل کاهش یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کریستوفر نولان و همسرش شوالیه شدند
  • کریستوفر نولان و همسرش شوالیه می‌شوند
  • بودجه 500 میلیون پوندی منچسترسیتی در قوانین جدید لیگ برتر انگلیس
  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس
  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • بازار شکلات تلخ شد
  • خانه‌های کم‌کیفیت و گران
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان