Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مذاکرات هیئت‌های سیاسی ایران و افغانستان روز سه شنبه درباره غرق شدن تعدادی از مهاجران افغانستانی در مرز با ایران، انجام شد.

هیئت ایرانی که امروز راهی کابل شد متشکل از محسن بهاروند، معاون حقوقی وزیر خارجه، سید رسول موسوی، دستیار وزیر خارجه و نماینده مرزبانی ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین جلسه بررسی حادثه مذکور با توجه به قرارداد کمیساریان سرحدی (مرزبانان) ۱۳۳۵، ۲۵ اردیبهشت ماه، با حضور هیئتی متشکل از کارشناسان مرزبانی کشور افغانستان و ایران و با حضور در محل مورد ادعا برگزار و موضوعات به طور میدانی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست دو طرف به نتیجه مورد نظر دست پیدا نکردند و قرار شد بعد از عید فطر در سطح سیاسی و دیپلماتیک هیات‌ها در این باره گفت‌وگو کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهاجران افغان هیئت های سیاسی غرق شدن مهاجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد

نشست خبری حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و اسماییل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس برگزار شد. 

بعد از استقبال رسمی «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، دور اول مذاکرات آن‌ها برگزار شد.

در این مذاکرات، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه، «علی اصغر خاجی» دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و «خالد قدومی» نماینده حماس در تهران نیز حضور دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  • دیدار وزیر خارجه حکومت طالبان با هیئت پاکستانی در کابل
  • یوناما: مهاجرین افغان از پاکستان به اجبار اخراج نشوند
  • خطر جنگ جهانی در صورت اعزام نظامیان ناتو به اوکراین
  • تشکر طالبان از ایران / مدتی دیگر هم صبر و حوصله داشته باشید
  • ورود اسماعیل هنیه به تهران پس از قطعنامه آتش بس
  • استقبال امیر عبدالهیان از اسماعیل هنیه + فیلم | آغاز مذاکرات وزیر امور خارجه با رئیس دفتر سیاسی حماس
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • آغاز رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد