Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ثبت ۵۷۲ مورد ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خوزستان خبر داد و گفت: شمار مبتلایان خوزستان به ۱۱۶۲۰ مورد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز سه شنبه ۶ خرداد ماه ۹۹ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاشهای ادامه دار و شبانه روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی، از دیروز تا امروز (۵ لغایت ۶ خرداد) تعداد ۵۷۲ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: آمار تفکیکی مبتلایان جدی شامل اهواز ۳۲۸ بیمار(۶۵ مورد بستری و ۲۶۳ مورد قرنطینه خانگی)، آبادان ۵۳ بیمار(۱۴ مورد بستری و ۳۹ مورد قرنطینه خانگی)، دزفول ۳۳ بیمار(۱۶ مورد بستری و ۱۷ مورد قرنطینه خانگی)، اندیمشک ۲۱ بیمار(۳ مورد بستری و ۱۸ مورد قرنطینه خانگی)، شوش ۱۹ بیمار(۶ مورد بستری و ۱۳ مورد قرنطینه خانگی)، مسجد سلیمان ۱۸ بیمار(۲ مورد بستری و ۱۶ مورد قرنطینه خانگی)، ماهشهر ۱۴ مورد بستری، رامهرمز ۱۲ بیمار( یک مورد بستری و ۱۱ مورد قرنطینه خانگی)، باوی ۱۱ بیمار(۶ مورد بستری و ۵ مورد قرنطینه خانگی)، هفتکل ۱۰ مورد قرنطینه خانگی، کارون ۹ بیمار(۷مورد بستیر و ۲ مورد قرنطینه خانگی)، شوشتر ۸ بیمار(۷ مورد بستری و یک مورد قرنطینه خانگی)، رامشیر ۷ بیمار(یک مورد بستری و ۶ مورد قرنطینه خانگی)، باغملک ۵ بیمار(۲ مورد بستری و ۳ مورد قرنطینه خانگی)، گتوند ۵ بیمار(یک بیمار بستری و ۴ مورد قرنطینه خانگی)، دشت آزادگان ۴ بیمار(۳ مورد بستری و یک مورد قرنطینه خانگی)، لالی ۴ بیمار(یک مورد بستری و ۳ مورد قرنطینه خانگی)، خرمشهر ۳ بیمار(۲ مورد بستری و یک مورد قرنطینه خانگی)، شادگان ۳ بیمار(یک مورد بستری و ۲ مورد قرنطینه خانگی)، بهبهان ۳ مورد قرنطینه خانگی و امیدیه و حمیدیه هر کدام یک مورد بستری می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه با احتساب این موارد شمار مبتلایان خوزستان به ۱۱ هزار و ۶۲۰ مورد افزایش یافت، افزود: بر این اساس، از مجموع ۵۷۲ مورد جدید، ۴۱۸ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۵۴ بیمار نیز بستری شدند.

احسان پور با ابراز تاسف از فوت ۱۶ مورد جدید ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان، بیان کرد: در مجموع شمار متوفیان ناشی از این بیماری به ۴۸۱ مورد افزایش یافته است.

او با اشاره به رشد جمعیت بهبود یافتگان و ترخیص شده ها به ۱۰ هزار و ۳۳۳ نفر، اضافه کرد: در حال حاضر ۸۰۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان افزود: با توجه به اعلام بازگشایی ادارات و فعالیت اصناف کم خطر، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توجه ویژه به پروتکل های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هرگونه تجمع، جهت کاهش خطر ابتلا به این بیماری، همچنان مورد تاکید است و تنها راه ریشه کنی این بیماری، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۱۱۰۴۸ بیمار،  بهبود یافته و ترخیص شدگان ۹۸۳۱ نفر، بستری شدگان ۷۵۲ بیمار و فوت شدگان ۴۵۲ مورد اعلام شده بود.(جزییات)

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برنا خوزستان کرونا ویروس ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19 ۳ مورد قرنطینه خانگی یک مورد بستری بیمار یک ۳ بیمار ۶ مورد ۲ مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز منطقه یک پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد که در تاریخ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گرانقدر فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین برگزار و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده می‌شود. 

 

 

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • ترانزیت ۲۰ تن موی بز از طریق مرز لطف آباد شهرستان درگز