Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس درباره استفاده از نام این باشگاه در حوزه رسانه‌ای اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس در این اطلاعیه آمده است: باشگاه پرسپولیس همواره به هواداران خود می‌بالد. بی‌تردید، پرطرفداران‌ترین تیم، پر مخاطب‌ترین نیز به حساب می‌آید. همین مساله باعث ظهور و حضور رسانه‌های رسمی و غیر رسمی هواداری در عرصه مطبوعاتی و دیجیتال، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه ضمن ارزش نهادن به فعالیت روزنامه‌ها، سایت‌ها، کانال‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی که در قامت هواداری و حمایت از تیم محبوب خود فعالیت می‌کنند، اعلام و تاکید می‌نماید؛ غیر از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کانال رسمی باشگاه پرسپولیس در تلگرام، صفحات اختصاصی خود در توییتر و اینستاگرام و اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس، هیچ ارگان رسانه‌ای رسمی دیگری در قالب جراید، سایت‌های خبری، کانال‌های تلگرامی، توییتر و اینستاگرام ندارد.

بر همین اساس، همان گونه که در سنوات گذشته در قالب اطلاعیه‌ها و بیانیه‌ها اعلام شده بود، فعالیت رسانه‌ای مکتوب، دیجیتال و صوتی و تصویری یا هر عنوان دیگری تحت نام‌گذاری «پرسپولیس» فقط با دریافت مجوز رسمی از سوی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس، امکانپذیر است و در غیر این صورت، گذر از حقوق قانونی این باشگاه خواهد بود.

بر این اساس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در راستای صیانت از حقوق مادی و معنوی این باشگاه و ساماندهی فضای رسانه‌ای حوزه پرسپولیس، اقدامات حقوقی و قانونی انجام خواهد داد.

ضروری است فعالان حوزه رسانه‌ای در عرصه‌های مختلف با نام «پرسپولیس»، نسبت به دریافت مجوز بهره‌برداری از این نام که بر اساس ثبت شرکت‌ها و ثبت علایم تجاری به صورت انحصاری در اختیار این باشگاه است، اقدام نمایند یا نسبت به تغییر نام مبادرت ورزند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس شبکه های اجتماعی فضای مجازی اطلاعیه باشگاه پرسپولیس رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس + عکس

سازمان فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای نحوه و شرایط واگذاری سرخابی‌ها را مشخص کرد...

طرفداری| سازمان فرابورس نحوه و شرایط واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را مشخص کرد.

قیمت هر سهام پرسپولیس 3570 ریال و قیمت هر سهام استقلال 2996 ریال است. این اطلاعیه برای استقلال در 31 صفحه و پرسپولیس‌ در 34 صفحه منتشر شده است. طبق اطلاعات منتشر شده متقاضیان تا روز اول اردیبهشت ماه سال جاری برای ارائه مدارک خود فرصت دارند.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • سند واگذاری استقلال و پرسپولیس منتشر شد + جزئیات | متقاضیان تا چه روزی فرصت دارند؟
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس + عکس
  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • نورنیوز ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن نیست
  • باشگاه تراکتور: جدایی خمس بدون خسارت است