Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:05:52 GMT

برای برگشتن به رئال خودم را آماده می کنم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۸۴۰

برای برگشتن به رئال خودم را آماده می کنم

آندری لونین سنگربان جوان اوکراینی رئال در رویای بازی برای تیم اول باشگاه است.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری آندری لونین اوکراینی را یکی از آینده دارترین دروازه بان های فوتبال جهان می دانند. لونین 21 ساله که در سال 2018 راهی رئال مادرید شد، پس از یک دوره قرضی حضور ناموفق در لگانس، از ژانویه به صورت قرضی در تیم اوویدو بازی می کند ولی دوست دارد فصل بعد به رئال برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان قرارداد قرضی آلفونس آرائوخو به نظر می رسد کادر فنی رئال نیز مشتاق است تا لونین فصل بعد ذخیره تیبو کورتوا باشد.

 

 

 

 

گلر جوان اوکراینی در مصاحبه با مارکا گفت:« هر روز سخت تمرین می کنم و خودم را آماده می کنم تا برای تیم اول رئال بازی کنم. آینده من در دستان باشگاه است و باید ببینیم فصل چگونه تمام خواهد شد. اگر موفق به نجات از سقوط شویم، آینده ام موضوع مهمی برای اوویدو خواهد بود. کاری که از دستم بر می آمده را انجام داده ام و باید ببینیم چه خواهد شد.»

 

لونین که از زمستان برای اوویدو بازی می کند، در مورد دوران قرنطینه گفت:«برای هر فوتبالیستی قرنطینه دشوار است و هرچند در خانه تمرینات بدنی را انجام دادیم ولی برای یک دروازه بان، مهم کار روی زمین چمن است. دو ماه دور از بازی ها بسیار سخت است ولی شرایط خوبی دارم. در خانه خوب تمرین کرده بودم و حالا روی چمن در حال بازگشت به فرم سابقم هستم.»

 

 

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| پایان جنجال ال‌کلاسیکو؛ گل مشکوک بارسا آفساید بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لالیگا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و با نتیجه 2-3 شکست خورد تا امیدش برای کاهش اختلاف امتیاز با این تیم در صدر جدول بیش از پیش کاهش پیدا کرده باشد.

به گزارش ورزش سه، شاگردان ژاوی در این بازی دو بار توسط آندریاس کریستنسن و فرمین لوپز از حریف پیش افتادند اما نتوانستند از این برتری محافظت کنند و درخشش وینیسیوس جونیور، لوکاس واسکز و جود بلینگام باعث شد که سه امتیاز این بازی را به راحتی از دست بدهند.

اعتراض بازیکنان این تیم و ژاوی به خصوص روی یک صحنه مشکوک بود که معتقد بودند توپ یامال از خط دروازه رد شده و سپس توسط آندری لونین دفع شده است.

عدم وجود تکنولوژی خط دروازه در لالیگا جنجال ساز شد اما در نهایت VAR نظر داد که همه توپ از خط رد نشده است.

در همین رابطه خوانفه سانز، کارشناس داوری ال‌چیرینگیتو، ادعای جالبی مطرح کرد. اینکه اصلا نیاز به جنجال نبود چرا که آن صحنه قطعا آفساید بود. کوبارسی در لحظه رسیدن توپ به لونین در منطقه آفساید بود و چون برای گلر رئال ممانعت ایجاد کرده بود، توپ اگر گل می شد نیز مورد قبول قرار نمی گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898325

دیگر خبرها

  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • عکس‌| پایان جنجال ال‌کلاسیکو؛ گل مشکوک بارسا آفساید بود!
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • ژاوی: داوری در لالیگا شرم‌آور است؛ همه شاهد بی‌عدالتی علیه بارسلونا بودند
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • گل کریستنسن به رئال مادرید روی خروج اشتباه لونین (رئال مادرید 0-1 بارسلونا)
  • سیوها و واکنش‌های برتر آندری لونین در درون دروازه‌ رئال مادرید / فیلم
  • فرهاد آئیش: از بازی کردن در نقش‌های تاریخی می‌ترسم