Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@09:16:03 GMT

جزئیات فروش ۳۰ درصدی سهام عدالت به روش مستقیم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۸۵۵

جزئیات فروش ۳۰ درصدی سهام عدالت به روش مستقیم

سازمان خصوصی‌سازی در اطلاعیه‌ جدید خود جزئیات فروش ۳۰ درصدی سهام عدالت سهامداران را تشریح کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، سازمان خصوصی‌سازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سهامدارانی که قصد فروش ۳۰ درصد از سهام خود را دارند، ابتدا باید در سامانه سهام عدالت روش مستقیم را انتخاب نموده و سپس جهت فروش به شعب بانکی که شماره شبای آن حساب را در سامانه معرفی نموده‌اند، مراجعه و با تکمیل فرم‌های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود و تعهدنامه مربوطه اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس اطلاعات افرادی که روش مستقیم را انتخاب نموده‌اند، در اختیار بانک‌های عامل قرار می‌گیرد.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: سهامدارانی که به سامانه سهام عدالت مراجعه نکنند، به صورت خودکار روش غیرمستقیم برای آن‌ها انتخاب می‌شود.

این دسته از سهامداران نیز می‌توانند با مراجعه به بانک مربوطه که قبلاً شبای حساب آن بانک را جهت دریافت سود معرفی کرده‌اند، نسبت به ثبت سفارش فروش سهام خود در شرکت سرمایه‌گذاری استانی اقدام نمایند؛ لیکن موضوع فروش سهام این افراد به برگزاری مجمع و افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی و پذیرش آن‌ها در بازار سرمایه موکول می‌شود.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: سهام عدالت سازمان خصوصی سازی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت فروش ۳۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش افتادن فروش در تالار منطقه اي ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در روز شنبه ۲۵ فروردین  ۱.۷۵۳.۹۷۰ سهم اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم وحق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۷.۱۴۷.۵۱۱.۸۷۸ ریال تالار منطقه‌ای ارومیه مورد معامله قرار گرفت که ۱۴ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.  

امروز در تالار منطقه‌ای ارومیه ۷ کارگزار از ۷ ایستگاه معاملاتی، اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهام و حق تقدم بیش از ۲۰ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند. که نمایندگی شرکت کارگزاری ایمن بورس یشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۵/۲۸ درصد به خود اختصاص داد.

 همچنین امروز سهام شرکت مسکن پردیس با بیش از ۵/۲۴ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات تالار منطقه‌ای  ارومیه قرار داشته است.  

در ضمن شاخص کل بازار بورس با ۵۳.۹۲۹ واحد کاهش نسبت به روز قبل به رقم ۲.۲۰۷.۹۷۰ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۶۲۱ واحد کاهش نسبت به روز  قبل، به رقم ۲۴.۷۷۵ واحد رسید.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟
  • فروش دیجی‌کالا به همراه اول در ایستگاه پایانی / آیا باید نگران بود؟
  • اولین سرمایه‌گذاری مستقیم صندوق توسعه ملی در صنعت نفت
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند
  • پیش افتادن فروش در تالار منطقه اي ارومیه
  • کاهش 40 درصدی مالیات عملکرد تولید به معنای افزایش جذابیت این بخش است
  • فروش سهام سرخابی‌ها در هاله‌ای از ابهام
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟
  • ژاکلین مجاز است؛ دیوان عدالت اداری رای داد