Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@22:37:05 GMT

جزئیات پذیرش دانشجویان پزشکی ایرانی خارج از کشور

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۸۸۸

به گزارش فارس، دانشگاه علوم پزشکی ایران به اطلاع دانشجویان ایرانی متقاضی انتقال از خارج کشور رشته‌های پزشکی و داروسازی و رشته‌های علوم توان‌بخشی می‌رساند این دانشگاه از بین واجدین شرایط زیر دانشجو می‌پذیرد.  این دانشجویان پس از بررسی و در صورت داشتن شرایط لازم جهت مصاحبه به پردیس بین الملل معرفی خواهند شد و پذیرفته شدن این افراد منوط به موفقیت در مصاحبه علمی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرایط لازم برای پذیرش دانشجویان شامل؛ داشتن معرفی نامه وزارت بهداشت، معدل کل دیپلم بالای ۱۶، معدل کتبی دیپلم بالای ۱۶، معدل کل پیش دانشگاهی بالای ۱۶ و داشتن مجموع کل سه معدل بالای عدد ۵۰ است.

متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی یکم لغایت 31 تیرماه سال جاری به ستاد مرکزی، طبقه دوم، اداره پذیرش و ثبت نام، اتاق ۲۱۳ مراجعه کنند. به درخواست‌های خارج از این محدوده زمانی ترتیب اثر داده نخواهدشد

طبق مصوبه نامه شماره ۷۷۱۰.۵۲۱.د مورخ 28 آبان ۹۷ وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی دانشجویان مذکر مشمول نظام وظیفه چنانچه بیش از یکسال تحصیلی در خارج از کشور تحصیل  کرده‌اند حائز شرایط ثبت نام در این دانشگاه نیستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود