Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@18:04:07 GMT

اعضای هیأت رئیسه سِنّی مجلس یازدهم را بشناسیم +عکس

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۸۸۹

اعضای هیأت رئیسه سِنّی مجلس یازدهم را بشناسیم +عکس

هیأت رئیسه سنی مجلس یازدهم نشست فردا، چهارشنبه ۷ خرداد مجلس را مدیریت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، اولین جلسه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا چهارشنبه (۷ خرداد) فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: میانگین سنی منتخبین مجلس یازدهم چند سال است؟

در اولین نشست اعضای هیأت رئیسه سنی پارلمان یازدهم کارشان را آغاز خواهند کرد که اسامی آنها به شرح ذیل است:

رئیس سنی پارلمان یازدهم، رضا تقوی با ۷۴ سال است که وی منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس سنی پارلمان یازدهم هم سیدمصطفی آقامیرسلم است که او هم ۷۳ ساله است ضمن اینکه میرسلیم هم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس است.

دبیر اول سنی پارلمان یازدهم هم روح‌الله نجابت ۳۱ ساله است که وی منتخب مردم شیراز و زرقان است.

دبیر دوم سنی مجلس یازدهم هم محسن فتحی است؛ فتحی ۳۳ ساله است و از حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران پا به مجلس گذاشته است.

مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم فردا ساعت ۸ صبح با حضور رؤسای قوا برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قرار است، در این نشست پس از نشست هیأت‌رئیسه سنی، پیام مقام معظم رهبری توسط محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری قرائت شود. همچنین تعیین شعب نمایندگان هم در نشست فردا مشخص خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس محمدی گلپایگانی مجلس مقام معظم رهبری مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس مجلس یازدهم هیأت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام اعضای شورای امنیت به قربانیان حمله در مسکو

در حالی‌که نشست شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل با یک دقیقه سکوت به یاد قربانیان حمله تروریستی در حومه مسکو و محکومیت قاطع این جنایت آغاز شد، نماینده دائم آمریکا نیز با خانواده قربانیان و مردم روسیه ابراز همدردی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، نشست شورای امنیت سازمان ملل در روز دوشنبه با یک دقیقه سکوت به نشانه ادای احترام به قربانیان حمله تروریستی رخ داده در تالار شهر کروکوس در حومه پایتخت روسیه آغاز شد.

نشست شورای امنیت در روز 25 مارس به درخواست روسیه برگزار شد. 

ازویوکی یامازاکی، نماینده دائم ژاپن در سازمان ملل که در ماه مارس ریاست شورای امنیت را بر عهده دارد، "به یاد کشته شدگان حمله تروریستی روز جمعه در مسکو یک دقیقه سکوت اعلام کرد".

 در این نشست اعضای شورای امنیت، این حمله تروریستی شنیع را با قاطعیت محکوم کرده و با خانواده قربانیان و مردم روسیه ابراز همدردی کردند. شورای امنیت همچنین بر لزوم محاکمه همه کسانی که در این اقدام تروریستی دست داشتند تاکید کرد.

تسلیت نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل به مردم روسیه

لیندا توماس گرینفیلد، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد، در جریان نشست شورای امنیت با خانواده‌ها و بستگان قربانیان حمله تروریستی در نزدیکی مسکو ابراز همدردی کرد. 

این دیپلمات گفت: قبل از هر چیز می‌خواهم عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده‌ها و عزیزان قربانیان حمله تروریستی ابراز کنم.

وی همچنین تاکید کرد که دولت ایالات متحده تروریسم را در همه اشکال آن محکوم می‌کند و با مردم روسیه که «در سوگ کشته شدگان عزیزانشان در این حادثه وحشتناک هستند»، ابراز همبستگی می‌کند.

دیپلمات روس غرب را به تقسیم جهان به اربابان و بردگان متهم کرد

ماریا زابولوتسکایا، معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست غیررسمی شورای امنیت درباره لزوم مقابله با تروریسم که به پیشنهاد طرف روسی تشکیل شد، ابراز عقیده کرد که اقدامات قهرآمیز یک جانبه از سوی کشورهای غربی جلوه دیگری از شیوه‌های نو استعماری و تلاش برای تقسیم کل جهان به اربابان و بردگان است.

وی افزود: برای گروه اول، استثناهای کاملی از «نظم جهانی مبتنی بر قوانین» که غرب بر کل جهان تحمیل کرده وجود دارد، در حالی که گروه دوم فقط می‌تواند روی شلاق حساب کند که مشابه مدرن آن به «سیاست تحریم‌ها» تبدیل شده است.

زابولوتسکایا تاکید کرد که چنین تحریم‌هایی از لحاظ حقوق بین‌الملل غیرقانونی است و حمله آشکار به اصول مندرج در منشور سازمان ملل است.

وی افزود که هیچ کشوری حق ندارد از اقدامات اقتصادی، سیاسی یا سایر تدابیر تنبیهی برای وادار کردن کشور دیگری به تبعیت از اعمال حقوق حاکمیت خود استفاده کند یا آن را تشویق کند.

این دیپلمات روس افزود: اقدامات قهرآمیز یک جانبه که نقطه مقابل همکاری‌های بین المللی است، مکانیسم همکاری جهانی در مبارزه با تروریسم را تضعیف کرده است.

علاوه بر این، او به این واقعیت اشاره کرد که کشورهای ثالث اغلب از اقدامات تنبیهی ایالات متحده و متحدانش رنج می‌برند، اما مقامات واشنگتن، لندن یا بروکسل اصلاً به این مسئله اهمیتی نمی‌دهند.

زابولوتسکایا معتقد است که چنین سیاستی از سوی غرب مانع از تلاش‌های جمعی جامعه جهانی در مبارزه با افراط گرایی و رادیکالیسم شده که نتیجه آن جنایاتی شبیه آنچه است که در حومه مسکو رخ داد.

واکنش روسیه به تحلیل‌های کاخ سفید درباره حمله تروریستی مسکوپوتین: عاملان حمله تروریستی مسکو مجازات خواهند شدواکنش آمریکا و ناتو به حمله تروریستی مسکو/ عزای ملی در روسیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • «قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می‌شود؟
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • امیدواریم در مجلس یازدهم «قانون تشکل‌های مردم‌نهاد» تصویب شود
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • ابراز علاقه شدید مردم ترکمنستان به این ستاره تیم ملی ایران
  • ادای احترام اعضای شورای امنیت به قربانیان حمله در مسکو
  • محبوب‌ترین ستاره تیم ملی در ترکمنستان کیست؟