Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@13:08:25 GMT

2 نفر از اعضای تیم فوتبال شهر خودرو مشکوک به کرونا

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۹۶۲

2 نفر از اعضای تیم فوتبال شهر خودرو مشکوک به کرونا

با اعلام پزشک باشگاه شهرخودرو خراسان دو نفر از اعضا این باشگاه از نظر بالینی مشکوک به ویروس کرونا هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، با اعلام پزشک باشگاه شهرخودرو خراسان نتیجه تست کرونا اعضای این باشگاه منفی اعلام شده است، اما دو نفر از اعضا این باشگاه از نظر بالینی  مشکوک به ویروس کرونا هستند.

مجید زاده رحیم پزشک شهر خودرو در این باره گفت: بنابر اعلام سازمان لیگ مبنی بر تست گیری از اعضای باشگاه های فوتبال، با هماهنگی انجام شده گروهی از پزشکان مجرب دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در کمپ تمرینی شهرخودرو اقدام به تست گیری از اعضا این تیم شامل بازیکنان، کادر فنی ، کادر رسانه و عوامل اداری باشگاه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرار بود جواب این تست ها دیروز به دست ما برسد که با توجه به تعطیلی عید فطر پاسخ آزمایشات امروز به دست ما رسید و بر این اساس تمامی تست‌ها  منفی اعلام شد ، اما دو نفر از اعضا باشگاه بعد از انجام تست با علایم بالینی  روبرو شدند که اقدامات پیشگیرانه برای آنها در نظر گرفتیم.

پزشک تیم شهرخودرو ادامه داد: با مشاهده و بررسی علائم اعلام شده از سوی این دو عضو باشگاه سریعا آنها را قرنطینه کردیم و در حال انجام اقدامات لازم برای انجام تست مجدد آنها هستیم.

زاده رحیم اظهار کرد: پاسخ آزمایشات تکمیلی را تا شنبه به سازمان لیگ اعلام خواهیم کرد و در خصوص نحوه برگزاری تمرینات کادر فنی تصمیم گیری خواهد کرد. به بازیکنان نیز اطمینان دادیم که در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و با توجه به اقدامات پیشگیرانه ای که از قبل داشتیم شرایط برای برگزاری تمرینات فراهم است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو خراسان فوتبال پزشک نفر از اعضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی

سازمان لیگ فوتبال ایران دستور العمل جدیدی را به تمامی باشگاه های فوتبال در خصوص انتشار بیانیه و مصاحبه های غیرفنی ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، بر اساس تصمیمات متخذه فدراسیون فوتبال و مصوبات هیئت رئیسه سازمان لیگ با توجه به حساسیت مسابقات لیگ‌های کشوری و به منظور جلوگیری از حاشیه‌های غیر متعارف و ایجاد آرامش در جهت ارتقا سلامت و نشاط در جامعه در خصوص انتشار و صدور اعلامیه / اطلاعیه / بیانیه مصاحبه غیر فنی و خارج از حوزه مسئولیت، اظهارات در کنفرانس مطبوعاتی، توسط مربیان، کادر فنی و اداری مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره باشگاه، علیه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت‌های فوتبال، باشگاه‌ها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها تصمیمات ذیل اتخاذ و از تاریخ صدور ابلاغیه اجرا می‌گردد:

لیگ دسته سوم / لیگ دسته دوم فوتبال و فوتبال ساحلی و لیگ برتر بانوان

سرمربی / کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۲۰۰ میلیون تومان جریمه

۲- برای بار دوم ۳۰۰ میلیون تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۴۰۰ میلیون تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و… و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل است.

لیگ دسته اول سرمربی / کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۵۰۰ میلیون تومان جریمه

۲- برای بار دوم یک میلیارد تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۵/۱ میلیارد تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و… و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

لیگ برتر سرمربی / کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۲ میلیارد تومان جریمه

۲- برای بار دوم ۳ میلیارد تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۴ میلیارد تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و… توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

ضمناً علاوه بر جرایم مالی ذکر شده با توجه به مسئولیت مدیران عامل باشگاه‌ها هرگونه تخطی از این دستورالعمل موارد به کمیته‌های قضائی فدراسیون جهت تصمیمات انضباطی شدیدتر" غیر مالی" ارجاع می‌گردد.

منبع: سایت سازمان لیگ

دیگر خبرها

  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • جریمه‌های میلیاردی برای بیانیه‌نویسی در لیگ‌های فوتبال
  • جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم‌هایی که بیانیه می‌دهند
  • تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال (عکس)
  • ببینید | لحظه انفجار مشکوک یک خودرو در نتانیا اسرائیل!
  • اولین کلیه خوک در انسان: آیا این آینده پیوند عضو است؟
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج گلستان مشخص شد