Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@12:04:45 GMT

آغاز کشت پیاز در سپیدان

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۹۰۲۴

آغاز کشت پیاز در سپیدان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،اردوان آزادی، سرپرست اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی سپیدان گفت: هر ساله با فرا رسیدن زمان کشت محصولات شتوی بخشی از اراضی این شهرستان به کشت پیاز اختصاص می یابد.

او، بیان کرد: تا کنون ۱۵۰ هکتار از اراضی تحت پوشش بخش همایجان سپیدان به کشت پیاز اختصاص یافته است که پیش بینی می‌شود سطح کشت در سال زراعی امسال به ۳۸۵ هکتار افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادی تصریح کرد:  برداشت پیاز  از اوایل مهر آغاز و تا نیمه آبان ادامه دارد.

سرپرست اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی سپیدان رقم کشت شده این محصول در بخش همایجان را قرمز محلی اعلام کرد و ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۱ هزارو ۵۰۰ تن پیاز در این بخش تولید شود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی کشت پیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است

آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران طی سخنانی با اشاره به شب‌های قدر، گفت: امشب اولین شب قدر است. در روایتی از پیامبر اکرم (ص) آمده که ماه رمضان سرور ماه‌ها و شب‌های قدر سرور شب‌ها است.

وی با اشاره به برگزاری محفل امام حسنی‌ها در استادیوم آزادی، ادامه داد: اجتماع ۱۰۰ هزار نفری در استادیوم آزادی مایه افتخار بود و به این معناست که مردم ما دلداده خدا هستند.

مردم ما تقارن بهار معنویت و بهار طبیعت را به بهترین شکل در کنار هم قرار دادند. آن‌ها نشان دادند که شادی ما هم با انس در کنار قرآن است.

وی افزود:اجتماع ۱۰۰ هزار نفری در ورزشکاه آزادی حرکت بزرگی بود و نشان دهنده آن بود که مردم ما به بهترین شکل متوجه بزرگی این روز‌ها شده اند و همه همت کردند که نوروز با آسایشی داشته باشیم. گر چه در این بین آمار تصادفات جاده‌ای بسیار غم انگیز بوده است.

آیت الله خاتمی درباره نام گذاری سال ۱۴۰۳ گفت: این نام کذاری‌ها تعیین نقشه راه است و تشریفاتی نیست و کارشناسی‌ها م شود تا مقام معظم رهبری به یک نام برای هر سال می‌رسند.

وی ادامه داد: مشکل کشور را همه می‌دانند که مشکلات اقتصادی است و همه نام گذاری‌های سالیان اخیر حول محور کارگشایی و مشکلات اقتصادی بوده است. جهش تولید بسیار مهم است و با آن می‌توان انتظار داشت. نرخ تورم کاهش پیدا کند و حل مشکلات اقتصادی باعث  عزت ملی و سربلند کشور می‌شود. اما همه این‌ها بدون مشارکت مردم امکان ندارد.

وی افزود: مسئولین باید موانع را درباره مشارکت مردم بردارند. حداقل انتظار آن است که مسئولان امر تولید و مشارکت مردم را تسهیل کنند و مردم هم به تولید داخلی بها دهند. مردم ایران مردمی هستند که می توانند شعار ما می‌توانیم را عملی کنند.

وی درباره روز جمهوری اسلامی و ۱۲ فروردین گفت: این روز غدیر نظام اسلامی است. بیش از ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد به رای دادند و به تعبیر امام اگر اسلام را می‌خواهیم باید این جمهوری اسلامی را حفظ کنیم.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: ششمین ماه از تولد طوفان الاقصی می‌گذرد. این طوفان در طول تاریخ رژیم صهیونیستی ماندگار شده است. آن‌ها در این روز‌ها بار‌ها عنوان کرده اند که شکست نخورده اند، اما بدانید قطعا شکست خورده اند. اکنون ابتکار عمل دست شبکه مقامت است و جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها نشان از استیال آن‌ها است.

اکنون مقاومت یک شبکه پیوسته شده است. حزب الله لبنان و انصار الله یمن و حشد الشعی عراقی‌ها هر کدام از یک سو هماهنگ عمل می‌کنندو نتیجه این هماهنگی نابودی صهیونیست‌ها است .

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها توان شکست مقامت را ندارد و در آستانه ناتوانی کامل هستند و در این بین حرف اول را فقط مقاومت زده و خواهد زد.

خاتمی تاکید کرد: مقاومت هم اکنون پیروز میدان است و بنا بر بشارت قرآن آینده هم برای مقاومت است.جنایاتی که این روز‌ها صهیونیست‌ها در غزه انجام می دهند جنایتی عجیب است که زبان از گفتن آن شرم دارد.

وی در پایان گفت: قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است. همیشه این روز روزی با شگوه است و هفته آینده و آمدن مردم به معنی خداقوت گفتن به مردان و زنان فلسطینی است که در زیر این همه بمباران و موشکباران مقاومت می‌کنند.

وی درباره حادثه تروریستی در روسیه گفت: کشور ما حادثه تروریسیتی در هر نقطه از جهان را محکوم کرده است، اما می‌گویند داعش این حمله را بر عهده رفته است و باید بدانیم داعش چیزی جز آمریکا نیست و آن‌ها تشکلی آمریکایی و اسرائیلی هستند که برای مقابله با انقلاب اسلامی به وجود آمده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • روز قدس امسال دیدنی خواهد بود
  • قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است
  • کوچ بهاره عشایر سیستان امسال زودتر آغاز شد
  • یه عمر اشتباه پیاز خرد می کردیم
  • آغاز برداشت گندم کشور از هرمزگان
  • پیش‌بینی استاد دانشگاه امام صادق از تورم امسال
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • خسارت ۱۰۰ میلیارد تومانی سیلاب به بخش کشاورزی سپیدان
  • خواص بی نظیر و معجزه های برگ سیر!
  • محکومیت قاچاقچی پیاز در خرمشهر