Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع صهیونیست از فرود هواپیمای ویژه رژیم صهیونیستی در فرودگاه بین‌المللی خارطوم خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «شمعون آران» نویسنده بخش امور عربی مرکز پخش تلویزیونی رژیم صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه)، از فرود یک هواپیمای ویژه رژیم صهیونیستی در فرودگاه خارطوم خبر داد.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای «القدس العربی»، شمعون آران در ارتباط با افرادی که در این هواپیما بوده‌اند جرئیاتی منتشر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ایتای بلومیتال» روزنامه‌نگار صهیونیست روزنامه «یدیعوت آحارانوت» نیز در این ارتباط گزارش داد که این هواپیما از نوع « N 84UP» بوده است.

به گفته القدس العربی، برخی منابع «موثق» سودانی نیز فرود این هواپیما را تأیید کردند. این درحالی است که مقامات دولت سودان از ارائه توضیح در خصوص اینکه هواپیمای یادشده وابسته به کجاست، خودداری کردند.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، بهمن ماه گذشته، اعلام کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل در سفر به اوگاندا با «عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای حاکمیتی سودان دیدار و درباره «همکاری برای عادی‌سازی روابط» میان تل‌آویو و خارطوم رایزنی کرده است. این مسئله بعدها از سوی خود البرهان نیز تایید شد بطوریکه وی اعلام کرد، آمریکا زمینه این دیدار را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی هواپیما فرودگاه خارطوم رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات آتش‌بس غزه فردا از سر گرفته می‌شود

روزنامه الاهرام مصر به نقل از ۲ نفر از مقامات این کشور گزارش داد مذاکرات برای تبادل اسرای فلسطینی و صهیونیست و همچنین برقراری آتش‌بس در غزه، از فردا در قطر از سر گرفته می‌شود.

این روزنامه گزارش داد که احتمال به تعویق افتادن مذاکرات تا روز دوشنبه نیز وجود دارد.

حماس پیشنهادات خود را به میانجی‌ها ارائه کرده که شامل یک طرح سه مرحله‌ای است. حماس در طرح خود خواستار عقب‌نشینی نیرو‌های اشغالگر از دو جاده اصلی غزه شده و می‌گوید فلسطینی‌هایی که به خاطر جنگ از خانه‌های خود در شمال غزه آواره شده‌اند، باید بتوانند مجددا به منازل خود بازگردند. طرح صلح حماس همچنین خواستار ورود آزادانه کمک‌ها به نوار غزه شده است. 

این اولین بار از آغاز ماه مبارک رمضان است که مذاکرات صلح به صورت جدی برگزار شده و مقامات حماس در آن حضور دارند. 

هیئت حماس ۱۷ اسفندماه مذاکرات صلح در قاهره را ترک کرد و از کارشکنی صهیونیست‌ها در آن خبر داد. حسام بدران، یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس در آن زمان اعلام کرد رژیم صهیونیستی خواسته‌های مردم فلسطین از قبیل ورود آزادانه کمک‌ها به غزه را نادیده می‌گیرد.

یونیسف به تازگی گزارش داده است که از هر سه کودک زیر ۲ سال در غزه، یک نفر از سوء تغذیه حاد رنج می‌برد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۴ فلسطینی در حملات صهیونیست‌ها به رفح
  • یک نظامی دیگر صهیونیست در غزه کشته شد
  • صهیونیست‌ها ۸۰ نفر را از بیمارستان الشفاء ربودند
  • وزیر تندروی صهیونیست: به مسجدالاقصی حمله کنید!
  • بیمارستان الشفاء غزه زیر آتش نظامیان صهیونیست به همان بهانه‌های ساختگی و دروغین
  • بمباران خانه‌های فلسطینی‌ها طی بامداد امروز در نوار غزه
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • مذاکرات آتش‌بس غزه فردا از سر گرفته می‌شود
  • تیراندازی در یک شهرک صهیونیست نشین در الخلیل+فیلم
  • تیراندازی در یک شهرک صهیونیست نشین در الخلیل