Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سازمان خصوصی‌سازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سهامدارانی که قصد فروش ۳۰ درصد از سهام خود را دارند، ابتدا باید در سامانه سهام عدالت روش مستقیم را انتخاب نموده و سپس جهت فروش به شعب بانکی که شماره شبای آن حساب را در سامانه معرفی نموده‌اند، مراجعه و با تکمیل فرم‌های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود و تعهد نامه مربوطه اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس اطلاعات افرادی که روش مستقیم را انتخاب نموده‌اند، در اختیار بانک‌های عامل قرار می‌گیرد.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: سهامدارانی که به سامانه سهام عدالت مراجعه نکنند، به صورت خودکار روش غیر مستقیم برای آنها انتخاب می‌شود.

این دسته از سهامداران نیز می‌توانند با مراجعه به بانک مربوطه که قبلاً شبای حساب آن بانک را جهت دریافت سود معرفی کرده‌اند، نسبت به ثبت سفارش فروش سهام خود در شرکت سرمایه گذاری استانی اقدام نمایند؛ لیکن موضوع فروش سهام این افراد به برگزاری مجمع و افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه گذاری استانی و پذیرش آنها در بازار سرمایه موکول می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خصوصی سازی سرمایه سرمایه گذاری سهام سهام عدالت آزادسازی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، جمشید شایانفر مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد