Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@08:31:32 GMT

روند بررسی موانع و مشکلات مواکب اربعین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۹۱۳۸

روند بررسی موانع و مشکلات مواکب اربعین آغاز شد

دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) از بررسی مشکلات مرتبط با مواکب اربعین و دغدغه‌های کمیته مشارکت مردمی، اسکان و تغذیه در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «احمد محمدی‌فر» اظهار کرد: به درخواست ستاد مواکب اربعین و کمیته مشارکت، اسکان و تغذیه اربعین جلسه هماهنگی به منظور بررسی مشکلات مرتبط با موکب داران در اعزام سال جاری زائران اربعین حسینی (ع)، جلسه‌ای در ۳۰ اردیبهشت در محل ستاد اربعین وزارت کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود: در این نشست دبیران کمیته‌های حمل و نقل و سوخت، فرهنگی آموزشی، بهداشت و درمان و نمایندگانی از گمرک ایران، سازمان توسعه تجارت ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند.

محمدی‌فر تصریح کرد: در این نشست، تمامی دستگاه‌های عضو ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون هم‌افزایی در جهت ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی (ع)، موانع و مشکلات فراروی موکب‌داران خصوصاً صدور شیوه‌نامه‌های پزشکی جهت ارائه خدمات موکب‌ها با توجه به احتمال استمرار و شیوع بیماری کرونا، تسهیل ساز و کار‌های انتقال کالا و موادغذایی و ملزومات مورد نیاز مواکب در ایام اربعین به عراق، تعمیق همکاری‌ها در راستای رفع مشکلات و ارائه تسهیلات به کامیون‌داران همکار با ستاد مواکب را مورد بحث و بررسی قرار دادند و راهکار‌هایی در جهت انسجام بخشی به این ماموریت مطرح کردند.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: در این نشست، مقرر شد جلسات کارشناسی در این زمینه به منظور رفع مشکلات و ساماندهی شرایط در هفته‌های آینده ادامه یابد و نتایج آن برای تصویب نهایی در اختیار ستاد مرکزی اربعین قرار گیرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد اربعین حسینی ستاد اربعین ستاد مرکزی اربعین اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت تداوم ارائه خدمات مشاوره ازدواج در نوروز

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تاکید بر اهمیت تداوم خدمات مشاوره ازدواج در ایام نوروز، از مرکز جامع سلامت ارشاد بازدید و روند ارایه خدمات مشاوره و آزمایش‌های ازدواج در ایام نوروز را در این مرکز مطلوب ارزیابی کرد.

 به گزارش ایسنا،‌ علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور ارزیابی روند ارایه خدمات بهداشتی در ایام نوروز، از مرکز خدمات جامع سلامت شهری ارشاد مرکز بهداشت شمال تهران بازدید کرد.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان روند فعالیت این مرکز قرار گرفت و ضمن گفت و گو با پرسنل این مرکز از تلاش‌های آنان برای ارایه خدمت در ایام نوروز قدردانی کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با تاکید بر اهمیت ارایه خدمات مشاوره و آزمایش‌های ازدواج با تعدادی از زوج‌های حاضر در این مرکز گفت و گو کرد و نظر آنان در خصوص کیفیت ارایه خدمات در این مرکز را جویا شد.

در این بازدید ناصر خرمی مدیر حراست دانشگاه و مژگان جزی‌زاده کریمی مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهمیت تداوم ارائه خدمات مشاوره ازدواج در نوروز
  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • عمارت شهرداری مرکزی کاشان به موزه بلدیه تبدیل می‌شود
  • جزئیات قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج
  • بررسی روند تعیین تکلیف مطالبات معوقه شهرک صنعتی میاندوآب
  • نرخ جرائم رانندگی حادثه‌ساز ۵ برابر می‌شود
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • بررسی میزان خسارت‌های سیل ۶ فروردین ماه
  • بررسی مسائل و مشکلات روستای دریاس در بازدید مسئولان مهاباد
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین