Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سیدحشمت اله حیات الغیب، مدیر کل زندان‌های استان تهران در دیدار با مددجویان بازداشتگاه اوین، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و عید عبادت و بندگی گفت: روزه دار پاداش روزه داری خویش و نگه داشتن نفس از گناه را در این روز عید دریافت می‌کند.

وی ادامه داد: خداوند یکی از ثمرات مهم روز عید فطر را تزکیه قرار داده است، یعنی کسانی که توفیق نیافتند طی یک ماه آنچنان که شایسته است روح خود را از آلودگی‌های خطاها و اشتباهات تطهیر کنند، فرصت دارند در این عید مبارک به تزکیه بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار که مصادف با روز ملی نسیم مهر و حمایت از خانواده های زندانیان نیز بود، همچنین اظهار داشت: زندانی بودن سرپرست خانواده تنها وضعیت زندگی خود آن فرد را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد بلکه ممکن است آسیب های اجتماعی، روحی و اقتصادی نیز گریبانگیر خانواده اش شود.

او با اشاره به لزوم تلاش زندانیان برای خودسازی و بازگشت سعادتمندانه به جامعه افزود: تلاش کنید تا با پند از گذشته و در پیش گرفتن راه سالم بعد از آزادی، خلاء هایی که در نبودتان به خانواده تحمیل شده، برطرف گردد. ما هم برای کمک به شما در این مسیر کمک می کنیم تا مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده هایتان کاهش یابد.

در ادامه مدیرکل زندان های استان تهران به همراه مدیر و مسئولان بازداشتگاه اوین، از بخش های مختلف بخصوص اقداماتی که در راستای ارتقای امنیت مرکز صورت گرفته، بازدید نموده، روند فعالیت ها را مثبت ارزیابی و  ضمن تقدیر، راهکارهای موجود را ارائه کرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از پایگاه‌های میراث ملی و جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرکل امور پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در نشست خبری ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که در سالن فجر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، با بیان اینکه در ایام نوروز ۱۴۰۳ در ۲۱۲ ابنیه تاریخی، پایگاه‌های ملی، جهانی و موزه‌ها میزبان مسافران بوده‌ایم، گفت: آمارها را در ۲ بازه زمانی احصا کرده‌ایم و معنی دار است. بازه اول از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳بوده که ۵ میلیون و سه هزارو ۸۴۰ نفر در این زمان از اماکن بازدید کرده‌اند. همچنین از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۲۴ فرودین ماه ۱۴۰۳ این آمار به ۷ میلیون و ۷۶۰ هزار و ۲۱۶ نفر افزایش پیدا کرده است.

رضا سامه، به برپایی نوروزگاه و ارائه محصولات صنایع‌دستی در ۷۳ پایگاه ملی و جهانی و برگزاری ۳۰۰ رویداد اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به فراهم کردن امکان تخفیف و بازدید رایگان از سوی معاونت میراث‌فرهنگی بیش از ۶۰۰ هزار نفر به‌صورت رایگان از این اماکن بازدید کرده‌اند.

او تصریح کرد: در برخی اماکن عمومی به سبب این که امکان بلیت فروشی وجود ندارد آمار می‌تواند افزایش پیدا کند.

مدیرکل امور پایگاه‌های میراث ملی و جهانی به مشارکت حداکثری راهنمایان گردشگری افتخاری اشاره نمود و و از همکاری گسترده جوامع محلی و مشارکت مردم نیز سپاسگزاری کرد.

دیگر خبرها

  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • مرحله دوم عملیات وعده صادق
  • بازدید بیش از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از پایگاه‌های میراث ملی و جهانی
  • آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از ۲۸ سال زنــدان
  • معمای سر به مهر قتل سریالی ۱۶ معتاد
  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم
  • یک‌هزار و ۶۸۲ زندانی در قم مشغول کار هستند
  • آزادی ۱۷۸ زندانی محکومان مالی در کهگیلویه و بویراحمد