Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا اطلاع ثانوی طرح ترافیک در اصفهان اجرایی نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: تا اطلاع ثانوی طرح ترافیک در اصفهان اجرایی نمی‌شود. زمان بازگشت طرح ترافیک اصفهان را ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا تصمیم گیری می‌کند، از همین رو کلیه دوربین‌های اعمال طرح زوج و فرد و ترافیک در اصفهان غیر فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمدی ادامه داد:از امروز (سه شنبه ششم خرداد ماه) هم زمان با پایان ماه مبارک رمضان برخورد با خودرو‌های فاقد معاینه فنی در اصفهان اعمال می‌شود.

وی در پایان افزود: طرح تعویض پلاک نیز به روال عادی بازگشته است؛ و زوج و فرد برای تعویض پلاک اجرا نمی‌شود شهروندان می‌توانند از ساعت ۷ الی ۱۴ با مراجعه به مراجع تعویض پلاک این خدمات را دریافت کنند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان طرح ترافیک اصفهان تعویض پلاک طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرین افغانستانی بازگشته در خطر انفجار مین

برنامه مین‌روبی سازمان ملل متحد (UNMAS) می‌گوید که مهاجران برگشت‌کننده از پاکستان به افغانستان با خطر «واقعی» انفجار ماین و مواد منفجره روبه‌رو هستند.

این نهاد در پیامی در ایکس خود بر ضرورت بلندبردن سطح آگاهی مردم از خطر مین و مهمات منفجر ناشده در افغانستان تاکید کرده است.

برنامه مین‌روبی سازمان ملل متحد نوشته است: «مهاجرانی که از پاکستان به افغانستان باز می‌گردند، در معرض خطر مواد منفجره قرار دارند، تهدیدات علیه آن‌ها واقعی و خطرناک است.»

پیش از این، دفتر هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد (اوچا) اعلام کرده بود که دست‌کم ۵۷ هزار غیرنظامی در ۳۴ سال گذشته در نتیجه انفجار مین‌‌ها در افغانستان کشته و زخمی شده‌اند.

به گفته اوچا، در حال حاضر بیش از چهار هزار منطقه آلوده با مین در بخش‌های مختلف افغانستان شناسایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مجید مجیدی: به تئاتر مدیون هستیم / تاسف از شرایط امروز سینما
  • یاد مجید مجیدی از حضور در تئاتر/ وضعیت الان سینما جای تاسف دارد
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز
  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه اصفهان به حالت عادی
  • وضعیت عادی در سایت هسته ای اصفهان
  • مهاجرین افغانستانی بازگشته در خطر انفجار مین
  • رفع تداخل ۷هزار و ۶۵۲ هکتار از اراضی استان قزوین
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟