Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نيوز به نقل از العالم، رژیم صهیونیستی با تشدید تدابیر امنیتی در ورودی‌های مسجد ابراهیمی (ع)، اجازه ورود نمازگزاران فلسطینی به این مکان مقدس را ندادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین اقدام خود علیه فلسطینی‌ها در الخلیل کرانه باختری، مانع از رسیدن آنها به مسجد ابراهیمی (ع) برای ادای نماز صبح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش روزنامه «القدس العربی»، نظامیان رژیم صهیونیستی با کار گذاشتن موانع و تشدید اقدامات نظامی در گیت‌های الکترونیکی و مسیرهای منتهی به مسجد ابراهیمی (ع)، مانع از ورود فلسطینی‌ها به این مسجد شدند و تنها اجازه ورود پنجاه نمازگزار را دادند.

«حفظی ابوسنینه» مدیر اداره اوقاف الخلیل اقدامات نظامیان صهیونیستی برای تخلیه مسجد از نمازگزاران فلسطینی را محکوم کرد.

وی گفت، ممانعت از ورود نمازگزاران به داخل مسجد ابراهیمی (ع) تجاوز به مقدسات اسلامی است که تحت حمایت منشورهای بین المللی هستند.

ابوسنینه ضمن اعلام اینکه مسجد ابراهیمی (ع) زیر نظر اوقاف فلسطین است و اوقاف فلسطین ازسرگیری نماز را در این مسجد اعلام کرده، از فلسطینی‌ها خواست برای ادامه نماز به حرم ابراهیمی (ع) بیایند.

در همین ارتباط، ماه گذشته (اردیبهشت) کمیته موسوم به هماهنگ‌کننده امور رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از تصویب طرح مصادره زمین‌های اطراف مسجد ابراهیمی (ع) در الخلیل در راستای اجرای پروژه‌ای صهیونیستی خبر داد.

«محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان دوشنبه (دیروز) از کم شدن تدابیر ویژه مقابله با کرونا خبر داد و گفت، مساجد و کلیساها پس از سه ماه بازگشایی می‌شوند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مسجد ابراهیمی ع نمازگزاران فلسطینی الخلیل کرانه باختری رژیم صهیونیستی مسجد ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، در بمباران هوایی مناطق مختلف غزه، چند فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه خانه‌ای را در غرب غزه بمباران کردند که در نتیجه آن ۷ فلسطینی به شهادت رسیدند و تعدادی هم زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین ساعتی قبل اردوگاه الشابوره در شهر رفح در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. درنتیجه این بمباران، یک زن به شهادت رسید و شماری هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه امروز جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه را از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون اعلام کرد.

بر اساس گزارش الجزیره به نقل از وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۲ هزار و ۴۹۰ تن افزایش یافته است.

همچنین حمله‌های هوایی و زمینی بی‌وقفه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تاکنون ۷۴ هزار و ۸۸۹ زخمی برجای گذاشته است.

کد خبر 6063811

دیگر خبرها

  •  نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی
  • ایرلند به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی ورود خواهد کرد
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حضور گسترده نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی برای ۱۶ روز پیاپی!
  • شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • اعلام انزجار نمازگزاران قائمشهر از رژیم ستمگر صهیونیستی + فیلم
  • حضور جمعیت نمازگزاران در مسجد 5 گنبدی پاکستان در ماه مبارک رمضان