Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@14:06:50 GMT

آموزش سربازی تا چه زمانی یک ماهه است؟

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۹۱۸۷

ناخدا یکم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص آخرین وضعیت مدت زمان دوره آموزشی سربازان که به دلیل کرونا یک ماهه شده بود, اظهار داشت: دوره آموزشی در اصل ۴۵ روز است که به خاطر بحث کرونا و فاصله گذاری اجتماعی و پذیرش نصف ظرفیت مراکز آموزشی به صورت 30 روزه در چند ماه اخیر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: براین اساس  مقرر شد که ادامه آموزش 15 روزه در یگان ها یا رده های خدمتی ضمن خدمت انجام گیرد.

وی با اعلام این مطلب که یکی از انگیزه های کارکنان وظیفه کمتر بودن دوره آموزشی به واسطه سخت بودن آن است, اعلام کرد: بنا بر آخرین ابلاغ تا تیرماه دوره آموزشی یک ماهه خواهد بود ولی ادامه این روند بسته به وضعیت بیماری کرونا و تصمیم گیری جدید در این زمینه است.

ناخدا رحیمی پور با تاکید بر این مطلب که نظر ستاد کل بر آموزش یک ماهه با توجه به شرایط موجود است, ادامه داد: باید مبادی و مراکز آموزشی نیز در این زمینه  اظهار نظر کنند.

وی گفت: جلسه نهایی برای مشخص شدن مدت زمان دوره آموزش سربازی یک هفته تا ۱۰ روز قبل از تیر برگزار می شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به سربازان گفت: نگران این مسأله نباشند چرا که طبق قرائن و شرایط موجود دوره  آموزش سربازی تا شهریور احتمالاً یک ماهه خواهد بود ;اگرچه تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده و فعلاً برای اعزامی های تیرماه به طور قطع آموزش سربازی یک ماهه خواهد بود.

منبع: فارس       

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: آموزش سربازی دوره آموزشی دوره آموزش ستاد کل یک ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می‌شود.

لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای