Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- علاقه شدید گرت بیل به گلف، حواشی زیادی برای این بازیکن ایجاد کرده است. گرت بیل اعلام کرد که گلف بازی کردن به او آرامش می دهد.

به نقل از تلگراف؛ گرت بیل در گفتگویی با یکی از کانال های یوتیوب گفت:

بسیاری از مردم با گلف بازی کردن من مشکل دارند. واقعا دلیل این موضوع را نمی دانم. بارها در این مورد از چند دکتر سوال کردم و هیچ یک از آنها مشکلی با گلف بازی کردن من نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه ها تلقین کردند که این کار برای من خوب نیست. می گویند باید استراحت کنم چون گلف، احتمال مصدومیت را افزایش می دهد. می‌ دانم استفان کری (ستاره NBA) در صبح روز مسابقه‌، گلف بازی می‌ کند. اما اگر من دو روز قبل از مسابقات، گل بازی کنم، همه می گویند "این چه کاری است که انجام می‌دهی؟"

دوست دارم گلف بازی کنم چون با این کار به ذهن خود استراحت می دهم و افکار منفی را دور می کنم. روز بعد از هر بار که گلف بازی می کنم، با نشاط تر می شوم و حس می کنم آماده تر هستم. اگر این کار، روی بازی من در تیم تاثیر داشت، انتقادات را می پذیرفتم. مثلا اگر بد بازی می کردم یا زودتر خسته می شدم. در عوض قصد دارند جنجال به پا کنند یا برای من سوت بزنند. این نگرش اشتباه است.

اگر یک بازی بد را سپری کنید، دوست دارید هواداران از شما حمایت کنند. وقتی بازیکن را هو می کنید، فقط اعتماد به نفس او بیشتر پایین می آید و اوضاع سخت می شود. به این ترتیب شما هر بازی بدتر از بازی قبلی ظاهر می شوید و آنها عصبانی تر می شوند. مشکلی با این قضیه ندارم. هواداران با این کار در اصل به تیم خودشان ضربه می زنند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گلف بازی کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی دیدار حساس خود در هفته بیست و چهارم برابر صنعت نفت آبادان را با سه گل به سود خود به پایان برد که تماشاگران آبادانی اقدام جالبی در قبال مدافع این تیم داشتند.

محمد حسین کنعانی زدگان که در غم از دست دادن پدربزرگ خود عزادار است، هنگام گرم کردن پیش از شروع مسابقه از سوی تماشاگران آبادانی مورد تشویق و تفقد قرار گرفت.

کنعانی که دروازه تیم نفت را از روی نقطه پنالتی به عنوان سومین گل پرسپولیس باز کرد، در پایان مسابقه هم با روی خوش هواداران آبادانی مواجه شد.

تماشاگران صنعت با وجود ناراحتی از شکست تیم محبوبشان مدافع پرسپولیس را تشویق کرده و با شعار «کنعانی تسلیت، تسلیت» او را بدرقه کردند.

دیگر خبرها

  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی