Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دانشگاه علوم پزشکی ایران به اطلاع دانشجویان ایرانی متقاضی انتقال از خارج کشور رشته‌های پزشکی و داروسازی و رشته‌های علوم توان‌بخشی می‌رساند این دانشگاه از بین واجدین شرایط زیر دانشجو می‌پذیرد. این دانشجویان پس از بررسی و در صورت داشتن شرایط لازم جهت مصاحبه به پردیس بین الملل معرفی خواهند شد و پذیرفته شدن این افراد منوط به موفقیت در مصاحبه علمی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط لازم برای پذیرش دانشجویان شامل؛ داشتن معرفی نامه وزارت بهداشت، معدل کل دیپلم بالای ۱۶، معدل کتبی دیپلم بالای ۱۶، معدل کل پیش دانشگاهی بالای ۱۶ و داشتن مجموع کل سه معدل بالای عدد ۵۰ است.

متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی یکم لغایت ۳۱ تیرماه سال جاری به ستاد مرکزی، طبقه دوم، اداره پذیرش و ثبت نام، اتاق ۲۱۳ مراجعه کنند. به درخواست‌های خارج از این محدوده زمانی ترتیب اثر داده نخواهدشد

طبق مصوبه نامه شماره ۷۷۱۰.۵۲۱.د مورخ ۲۸ آبان ۹۷ وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی دانشجویان مذکر مشمول نظام وظیفه چنانچه بیش از یکسال تحصیلی در خارج از کشور تحصیل  کرده‌اند حائز شرایط ثبت نام در این دانشگاه نیستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ابتدای تاسیس دانشکده دندانپزشکی مشهد ظرفیت پذیرش دانشجویان رشته دندانپزشکی ۳۵ نفر بود که با گذشت زمان و افزایش یونیت‌های دندانپزشکی و ظرفیت ها و تجهیزات دندانپزشکی ظرفیت پذیرش دانشجوی دندانپزشکی به ۶۰ تا ۷۰ دانشجو افزایش یافت.

 دکتر ناصر سرگلزایی افزود : در کنکور سال گذشته پذیرش دانشجوی دندانپزشکی این دانشکده به ۱۰۰ دانشجو افزایش یافت و این در حالی است که زیرساخت‌های آموزشی برای این دانشجویان در مشهد تامین نشده و این امر سبب ایجاد مشکلاتی در این حوزه شده است.

وی با اشاره به این که هم اینک ۳۱۵ یونیت دندانپزشکی و ۱۱ بخش عمومی و تخصصی در تمامی رشته های دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال است افزود: هم اکنون ۱۱۵ عضو هیات علمی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشغول به فعالیت هستند.

سرگلزایی با بیان این که هم اکنون ۷۱۵ دانشجوی رشته عمومی، چهار نفر در مقطع پی.اچ.دی و ۹۷ رزیدنت در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشغول به تحصیل هستند ادامه داد: از این تعداد ۲۴ نفر از دانشجویان رشته عمومی اتباع غیرایرانی و از کشورهای افغانستان، عراق، لبنان و بلژیک هستند و ۹ نفر از دانشجویان رشته تخصصی دندانپزشکی از اتباع غیر ایرانی و از کشورهای افغانستان و عراق هستند.

وی اضافه کرد: درمان دندان با خدمات بیهوشی با ۲۰ درصد هزینه بخش خصوصی در درمانگاه این دانشکده انجام می‌شود و مردم می‌توانند برای بهره‌مندی از این خدمات به این دانشکده مراجعه کنند.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تجهیز درمانگاه تحت بیهوشی و راه اندازی بخش دیجیتال دانشکده دندانپزشکی مشهد، بازدید ۱۵ سفیر از کشورهای مختلف از این دانشکده در راستای افزایش فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و درمانی در حوزه بین‌الملل، برگزاری دوره آموزشی برای دندانپزشکان کشورهای دیگر، از جمله اقدامات مهم این دانشکده طی سال گذشته به شمار می‌رود.

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قدمتی ۵۰ ساله دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه های ایران چیست؟
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • اعلام شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه‌های ایران
  • آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت / ترمیم نمره تاثیری در معدل ندارد
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه‌های ایران چیست؟