Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:27:40 GMT

«خیانت در کی‌اف» امروز درست ۲ ساله شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۹۴۴۱

«خیانت در کی‌اف» امروز درست ۲ ساله شد

«بودن در رئال مادرید خیلی خوب بود.»

کریستیانو رونالدو ۲۶ مه ۲۰۱۸ دقیقا ۲ سال پیش با این جمله با سانتیاگو برنابئو خداحافظی کرد.

او این کار را در ورزشگاه المپیک کی‌اف انجام داد؛ جایی که سفیدپوشان مادرید تنها دقایقی قبل از آن سیزدهمین جام اروپایی و چهارمین افتخار خود را در بازه‌ای پنج ساله فتح  کرده و این موفقیت را مدیون گلزنی‌های تمام‌نشدنی مرد پرتغالی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرف‌های آن شب کریستیانو برای رئال ضربه روحی بزرگی بود؛ آنها روی جشن و سروری که دیگر به هیچ عنوان شبیه شادی‌های سال‌های قبل نبود، ضربه‌گیر گذاشتند؛ همه چیز تقریبا خفه شد...

هواداران می‌دانستند که کهکشانی‌ها در آستانه از دست دادن «خوب‌ترین ژن» خود هستند و در صورت چنین اتفاقی، دیگر هیچ چیز شبیه به گذشته نخواهد بود.

بله؛ داستان این‌گونه اتفاق افتاد؛ «زین الدین زیدان» هم که دست کم قصد خراب کردن جشن قهرمانی را در آن لحظه در پایتخت اوکراین نداشت، چند وقت بعد مسیر رونالدو را در پیش گرفت و رئال مادرید با سرگیجه، نقش بر زمین شد.

نه «یولن لوپتگی»، نه «سانتیاگو سولاری» و نه حتی زیدان پس از رستاخیرش قادر به یافتن پادتنی برای فقدان زهر خط حمله رئال در دوران پسا-رونالدو نبودند.

کهکشانی‌ها یک سالِ بدون جام و دردناک را پشت سر گذاشتند (البته فارغ از کم اعتبارترین جام موجود یعنی جام باشگاه‌های جهان) و «فلورنتینو پرز» با هزینه‌ای بیش از ۳۰۰ میلیون یورویی به جوانگرایی در سال ۲۰۱۹ دلخوش کرده بود.

و در حال حاضر با تنها یک جام نه چندان پرخیر و برکت از سوپرکاپ اسپانیا، رئالی‌ها در انتظارند تا ببیند بعد از سونامی کووید-۱۹، چه بر سر لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا خواهد آمد.

و اما کریستیانو... او بعد از قیچی برگردان باورنکردنی‌اش به جی‌جی بوفون در یکی از معدود تمجیدهای هواداران تیم‌های میزبان از وی، پس از تشویق ایستاده حاضران در ورزشگاه تورین، راهی ایتالیا شد؛ شاید همین تشویق مقدمات کوچ وی از برنابئو را فراهم کرد.

کریستیانو خانواده‌اش را به تورین برد؛ همچنین دور و بری‌های پر زرق و برقش را؛ کلکسیون خودروها و هواپیمای شخصی‌اش را هم به این فهرست اضافه کنید اما او نتوانست موفقیت‌های خود را در لیگ قهرمانان و مراسم‌های توپ طلا به همراه خود به تورین بیاورد.

او علاوه بر این، بخشی از گل‌هایش را هم در برنابئو جا گذاشت؛ بعد از به ثمر رساندن ۵۰ گل در هر ۹ فصل حضورش در پایتخت اسپانیا، آمار گل‌های زده مرد پرتغالی در نخستین فصل بازی با پیراهن بانوی پیر به ۳۰ گل تنزل پیدا کرد.

این مخرب‌ترین طلاق در تاریخ ورزش مدرن محسوب می‌شود و از این حیث از جدایی «مایکل جردن» و «جوآنیتا» سبقت گرفت و تمام ماجرا از شب ۲۶ مه ۲۰۱۸ شروع شد؛ زمانی که خیانت کی‌اف به وقوع پیوست.

برچسب‌ها اوکراین سانتیاگو برنابئو ایتالیا کریستیانو رونالدو لالیگا یولن لوپتگی فلورنتینو پرز سانتیاگو سولاری زین الدین زیدان لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین سانتیاگو برنابئو ایتالیا کریستیانو رونالدو لالیگا فلورنتینو پرز سانتیاگو سولاری زین الدین زیدان لیگ قهرمانان اروپا اوکراین سانتیاگو برنابئو ایتالیا کریستیانو رونالدو لالیگا فلورنتینو پرز سانتیاگو سولاری زین الدین زیدان لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکو در برنابئو با برتری 3-2 رئال مادرید به پایان رسید. گل دقیقه 91 جود بلینگام سرنوشت این بازی بزرگ را تعیین کرد و رئال را یک قدم دیگر به فتح لالیگا نزدیک کرد. درون زمین هیچ مشکلی بین بازیکنان ایجاد نشد و هر اندازه بازیکنان بارسا به داوری اعتراض داشتند ولی برخورد و تنشی با بازیکنان رئال نداشتند.

بارسلونا روی پنالتی رئال و نیز گل مشکوک یامال شدیدا اعتراض دارد و حتی خوان لاپورتا اخیرا ادعا کرد که در صورت اثبات گل شدن توپ یامال، درخواست تکرار بازی را خواهند داد.

در بحبوجه تنش های بعد از ال‌کلاسیکو، امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که قبل از شروع بازی، فلورنتینو پرز در حالی که او را کارلوس مخیا (مشاور داوری رئال) و میگل آنخل پرز لاسا (سرپرست داوری بازی) همراهی می کردند، در تونل برنابئو با تیم داوری خوش و بش کرده است.

نکته جالب برخورد کوتاه پرز و سوتو گرادو در این است که دو روز قبل از ال‌کلاسیکو، تلویزیون رئال شدیدا به او تاخته بود و اشتباهات قبلی‌اش علیه رئال را زیر سوال برده بود.

موندودپورتیوو نوشته است که خوان لاپورتا عادت ندارد قبل از بازی ها با داوران ملاقات کند و این بار نیز از جای خود روی سکوهای برنابئو تکان نخورد.

دیگر خبرها

  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا