Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور ظهر سه‌شنبه در خصوص جدیدترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان، گفت: با تلاش‌های ادامه‌دار و شبانه‌روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی، از دیروز تا امروز (۵ لغایت ۶ خرداد) ۵۷۲ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: از مجموع بیمار ۵۷۲ جدید، ۴۱۸ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۵۴ بیمار نیز بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان پور خبر داد: با احتساب این ۵۷۲ نفر، کل مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به ۱۱ هزار و ۶۲۰ نفر افزایش یافت.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر ۸۰۶ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان تحت درمان هستند و با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، ۱۰ هزار و ۳۳۳ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

احسان پور اظهار کرد: متأسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۶ نفر از مبتلایان به این بیماری جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا به ۴۸۱ نفر در استان برسد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در ادامه تأکید کرد: به محض دریافت اطلاعات دقیق محل سکونت افراد جدید شناسایی شده، آمار تفکیکی اعلام می‌شود.

بنا به گفته وی، با توجه به اعلام بازگشایی ادارات و فعالیت اصناف کم‌خطر، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، توجه ویژه به پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هرگونه تجمع، جهت کاهش خطر ابتلاء به این بیماری، همچنان مورد تأکید است و تنها راه ریشه‌کنی این بیماری، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

کد خبر 4934614

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اهواز ویروس کرونا شیوع کرونا قربانیان کرونا فاصله گذاری اجتماعی سلامت خوزستان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت: به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده، اما الان خوب است.

او ادامه داد: برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن]سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه‌ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند.

وی همچنین از مردم خواست که فعلا در خصوص سلامتی ترانه علیدوستی سوالی نپرسند.

مادر ترانه علیدوستی گفت: من هم بسیار نگران بودم، اما از نگرانی در آمده ام و به همین دلیل است که حال طرفداران و دوستانش را درک میکنم.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری سخت نامشخص؛ داستان چیست؟
  • ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری نامشخص؛ داستان چیست؟