Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@12:44:37 GMT

احداث روشنائی محور سلفچگان

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۹۶۵۵

به گزارش اکوفارس، روشنایی محور سلفچگان افزایش یافت به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، علیرضا اختری در خصوص عملکرد فروردین ماه 99 شهرستان ساوه بیان کرد: در بازه زمانی مذکور عملیات لکه گیری با آسفالت سرد و گرم به میزان 30 تن در سطح محور قدیم سلفچگان و محور تهران انجام شد. وی با اشاره به اجرای عملیات شانه سازی و رگلاژ شانه خاکی به طول 66 کیلومتر در محور ساوه-سلفچگان و محور تهران و تسطیح و رگلاژ شیب شیروانی در 500 متر از محور سلفچگان افزود: 40 کیلومتر از محور روستایی انجیلاوند و مجید آباد و پلنگ آباد نیز تسطیح گردید اختری در خصوص عملکرد راهداری ساوه در حوزه نگهداری ابنیه های فنی راه ها گفت: در فروردین ماه 30 دستگاه پل در آزاده راه ساوه – تهران جهت جلوگیری از خطر سقوط تعمیر و مرمت شد و عملیات خاکریزی دهانه این پل ها انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تنقیه و لایروبی و اصلاح کانال هدایت آب قنوها و پل آبروها به تعداد 2 عدد در محور سد الغدیر و محور لالایین از دیگر اقدامات انجام شده توسط راهداران در راستای اجرای اهداف پدافند غیر عامل دانست و اضافه کرد: در فروردین ماه طی یک روز بارش برف، 330 کیلومتر از محور آزادراه ساوه-تهران و محور همدان با استفاده از 110 تن ماسه و 55 تن نمک برفروبی شد. معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به نصب 18 شاخه تابلوی اطلاعاتی و انتظامی در محور سلفچگان و همدان گفت: عملیات نصب 26 علائم ایمنی مسیر نما و یک روشنایی جدید در محور سلفچگان نصب و همچنین 40 کیلومتر از آزادراه ساوه-تهران نیز خط کشی شد. وی کانالیزه کردن یک پاسگاه پلیس راه در محور آزادراه ساوه-تهران(خط کشی مقابل پلیس راه و تعمیر راه بند) و نصب 200 متر گاردریل در آزادراه ساوه-تهران و محور قدیم تهران را از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه نگهداری ایمنی و حریم راه در فرردین ماه 99 برشمرد و گفت: محور آزادراه ساوه-تهران و محور پل آباد و والوسجرد به طول 2 کیلومتر از 108 مترمرکعب نخاله پاکسازی شد. اختری با اشاره به ریزش برداری در محور مرقکان به طول 100 متر، حمل سنگ با حجم 136 مترمکعب جهت ساخت پل و خاکبرداری پل در محور سرخده به میزان 884 مترمکعب و حمل ماسه ویژه راهدار خانه آزادراه اظهار کرد: 4 پل فلزی از محور سد الغدیر به محور قیطانیه در مسیر ساوه-همدان حمل شد و 3 مورد انسداد مسیر به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محورهای ساوه-تهران، آوه و جلایر نیز انجام گرفت.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: آزادراه ساوه تهران راه ساوه تهران محور سلفچگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر به علت تخلیه بار ترافیک خبر داد.

وی افزود در خصوص وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی گفت: ترافیک نیمه سنگین در محورهای جنوب به شمال محور چالوس (پل زنگوله تا هریجان و مکارود تا میانک) و شمال به جنوب محدوده‌های میانک، مجلار، هزار چم، ولی آباد و تونل کندوان، آزادراه تهران _ شمال محدوده‌های (تونل شماره ۱۳، تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز)، جنوب به شمال محور هراز محدوده‌های (مشاء، لاسم تا گزنک و بایجان) و شمال به جنوب محدوده (کلرد) و در آزادراه رشت _قزوین (رودبار) را شاهد هستیم.

سرهنگ شیرانی گفت: همچنین محور خرم آباد-پلدختر و محور مینودشت _ پل بایلر مسدود است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ◄ آخرین وضعیت راه های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس
  • بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران
  • احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود
  • ورودی‌های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • ورودی های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • حوادث جاده‌ای ساوه در ایام نوروز
  • اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم
  • ۲۰ دوربین ثابت عکس‌برداری در راه‌های استان قم نصب می‌شود