Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: مرکز مانیتورینگ پلیس هوشمند در حوزه پلیس راه و راهور در شهرستان اراک راه اندازی می‌شود. ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برنامه پلیس برای کاهش حوادث جاده‌ای و تلفات ناشی از آن اظهار داشت: تعداد دوربین‌های موجود در سطح محورهای استان مرکزی کم بود اما در سال 98 پلیس محکم و قاطعانه ایستاد و خوشبختانه با حمایت استاندار مرکزی در جلسه شورای راهبری و معاون مربوطه استاندار به تازگی 40 دستگاه دوربین به دوربین‌های جاده‌ای استان مرکزی اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا قبل از اضافه شدن این تعداد دوربین، 28 دستگاه دوربین در سطح جاده‌های استان داشتیم که از این تعداد تقریبا 18 دستگاه قابلیت بهره‌برداری داشتند و 10 دستگاه غیرقابل استفاده بود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: از 18 دستگاه دارای قابلیت بهره‌برداری هم برخی دارای مشکلات فنی بودند، بعضا تاخیر در اعلام خودروهای متخلف و غیره که با پیگیری‌های انجام‌شده و هم‌افزایی با راهداری و حمل و نقل استان و با نظر کارشناسی پلیس 40 دستگاه دوربین جاده‌ای دیگر در سطح محورهای استان نصب شد.

مفخمی شهرستانی بیان کرد: مرکز مانیتورینگ پلیس هوشمند در حوزه پلیس راه و راهور در شهرستان اراک را ان‌شاءالله بعد از عید سعید فطر افتتاح می‌کنیم.

استاندار اصفهان: استفاده از پهپادها در حوادث جاده‌ای مورد توجه قرار گیرد‌ارتقاء جاده اهر ـ تبریز به بزرگراه حوادث جاده‌ای و تلفات جانی را کاهش می‌دهد‌703 شهر پلیس راهنمایی و رانندگی ندارد/ ثبت 42 میلیون تخلف رانندگی در سال گذشته

وی ادامه داد: سامانه‌های جدید هوشمند در حوزه راه و راهور به لحاظ نظارت به طور کامل سیستمی بر ترددهایی که انجام می‌شود درحال انجام بوده که 80 درصد کار انجام شده و تنها نصب مانیتورها باقیمانده تا قابل بهره‌برداری شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: پلیس نرم‌افزارها و سامانه‌های خوبی را راه‌اندازی کرده که در همین پلیس هوشمند دیده شده و بروز و ظهور آن در مرکز مانیتورینگ اتفاق می‌افتد، این مرکز هم راه‌ها و هم درون شهر را می‌بیند و در آنِ واحد یک مرکز فرماندهی در حوزه پلیس راهور به لحاظ کاهش تلفات، کاهش تصادفات و موضوعات از این قبیل بوده که به راحتی می‌شود مدیریت کرد.

مفخمی شهرستانی افزود: کار این مرکز آنلاین بوده و اگر اعمال قانونی انجام شود بلافاصله بازخورد آن به راننده متخلف می‌رسد اما کاهش حوادث جاده‌ای مستلزم این است که همه پای کار بیایند به این معنا که مردم و راننده‌ها باید رعایت کنند و پلیس به عنوان خادم باید راهنمایی کند.

وی تصریح کرد: استان مرکزی جزو 20 استان کاهش تلفات جاده‌ای در سال 98 بوده اما قائل به نُرمی که در سال 98 رسیده‌ایم نیستیم و به دنبال این هستیم که حداقل کاهش 12 درصدی تلفات جاده‌ای را رقم بزنیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: استفاده از پلیس هوشمند، طرح‌های عملیاتی ضربتی و بسیاری از برنامه‌های مختلف دیده شده و ان‌شاءالله نتیجه لازم را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/712/ ز

R7980/P/S6,73/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان مرکزی حوادث جاده ای پلیس هوشمند راه و راهور پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!

۴۱ درصد از تصادفات منجر به فوت شهری مربوط به عابرین پیاده است.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده‌های مازندران نصب می‌شود
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده (فیلم)
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها