Web Analytics Made Easy - Statcounter

تدی شرینگام، مهاجم سابق منچستریونایتد و تاتنهام، از هری کین، کاپیتان سفیدهای لندن، خواست تا در مورد قدم بعدی دوران حرفه ای اش به دقت تصمیم گیری کند.

به گزارش "ورزش سه"، هری کین که در حال حاضر کاپیتان تیم ملی انگلیس است، بعد از ناکامی در راه کسب جام با تاتنهام، اکنون قصد دارد وایت هارت لین را ترک کند و در این بین گفته می شود که منچستریونایتد آماده است تا برای خرید او دست به کار شود و حتی از پیشنهاد 246 میلیون دلاری این باشگاه صحبت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدی شرینگام که بین دو مقطع حضور در تاتنهام، برای منچستریونایتد بازی کرد و در فصل 99-1998، با شیاطین سرخ یک سه گانه تاریخی را فتح کرد، به خودی شرایط هری کین را درک می کند اما از این باشگاه خواست تا با در نظر گرفتن همه جوانب، در مورد آینده اش تصمیم بگیرد.

او به اسکای اسپورتس گفت:" شباهت هایی وجود دارد اما باید نگاه کنید و ببینید که تاتنهام اکنون کجا قرار دارد و زمانی که من برای شان بازی می کردم، کجا بود.

 

 

فکر می کنم زمانی که من بازی می کردم، جاه طلبی ای در باشگاه نبود و ما به رتبه ای دست پیدا نمی کردیم. حداقل تاتنهام فعلی در بین 4 تیم اول لیگ جای دارد، برای کسب جام هایی تلاش می کنند، آنها همین تازگی در فینال چمپیونزلیگ حضور داشتند.

او باید این شرایط را در نظر بگیرد. آیا او می خواهد برود؟ آیا بازیکنان بزرگی به تاتنهام خواهند رفت تا در کنار او بازی کنند یا او برای بازی کردن در کنار بازیکنان بزرگ خواهد رفت؟

در حال حاضر، می توانم بگویم که دوران حرفه ای او در تابستان به شکل باثباتی پیش رفته اما فکر می کنم اکنون بر سر تقاطع قرار دارد. اگر آنها امسال به چیزی نرسند یا برای کسب جامی تلاش کنند، تغییری اتفاق خواهد افتاد.

هری فقط یک دوران حرفه ای دارد و می خواهد چیزی ببرد. باید ببینیم چه رخ می دهد اما توصیه من به او این است:" هری، تو فقط یک دوران حرفه ای داری، از آن بیشترین بهره را ببر."

تاتنهام تدی شرینگهام هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام تدی شرینگهام هری کین دوران حرفه ای هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود

سرمربی آتالانتا به تیمش بابت حذف لیورپول افتخار می کند.

طرفداری | با وجود این‌که لیورپول توانست در برگامو به پیروزی برسد، تک گل محمد صلاح از نقطه پنالتی برای جبران شکست ۰-۳ در بازی رفت کافی نبود و تیم یورگن کلوپ در نهایت در تلاش برای ماندن در لیگ اروپا ناکام ماند. جانپیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا این موفقیت را به کسب یک جام تشبیه کرد. او در مصاحبه پس از بازی گفت:

شاید در طول دوران مربیگری‌ام جام‌های زیادی نگرفته باشم، اما چند مدال به دست آورده‌ام و فکر می‌کنم پیروزی در این بازی هم لایق یک مدال هستیم. شکست لیورپول مانند جام بردن بود. بدون شک، ما به دنبال کسب جام هستیم، اما این اتحاد بازیکنان هم برای من حکم یک جام را دارد.

گاسپرینی ادامه داد:

در بین دو نیمه از آن‌ها پرسیدم که آیا دوست دارند تحت فشار عقب‌نشینی کنند و دفاع عمیق‌تری داشته باشند. اما آن‌ها کاملا مخالفت کردند! این برای من یک جام است، چون آن‌ها مثل من فکر می‌کنند و رویکردی دارند که از آن لذت می‌برند. وقتی باشگاهی مثل ما به نتایجی دست پیدا می‌کند که فراتر از تاریخ آتالانتا و برگامو است، من باید این را برای دوران مربیگری خودم، برای برگامو و برای همه استثنایی بدانم.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الفیحا + پخش آنلاین
  • گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
  • مواریس: لیاقت برد برابر ذوب آهن را داشتیم/ زمانی نام مرا صدا می‌زنند که دیگر نیستم
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان
  • همراهان هری کین در باشگاه لعنتی!