Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر «پپ گواردیولا» پس از ابتلا به کووید-۱۹ در ۸۲ سالگی درگذشت.

گواردیولا در گفت‌وگو با تارنمای رسمی سیتی گفت: ما از مقررات پیروی می‌کنیم. باید این کار را بکنیم و این مهم‌ترین کار است؛ ما هیچ کار خاصی انجام نمی‌دهیم.

وی افزود: «آقای خاص» برازنده پزشکان، پرستاران، دانشمندان و نظافت‌چیانی است که برای نجات جان ما، جان خودشان را به خطر می‌اندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که شرایط خاصی مثل این در دنیا حکفرما می شود، شما باید وفق پیدا کنید.

بازیکنان شاغل در لیگ جزیره هفته گذشته و با رعایت مقررات فاصله اجتماعی به تمرینات بازگشتند.

دولت بریتانیا حالا برای برگزاری تمرینات فیزیکی و پربرخورد چراغ سبز نشان داده است و باشگاه‌ها فردا (چهارشنبه) در مورد پروتکل‌ها و زمان آغاز مجدد بازی‌ها رای گیری خواهند کرد.

در صورتی که قرار بر اتمام لیگ جزیره، جام اتحادیه و لیگ قهرمانان اروپا باشد، سیتیزن‌ها ظرف مدتی کمتر از دو ماه باید ۱۷ بار به میدان بروند.

اما گواردیولا از آمادگی بازیکنانش رضایت داشته و در این خصوص می‌گوید: فکر می‌کنم آنها مشتاقانه در انتظار بازگشت به فوتبال و تمرین دوباره بودند و کاملا آماده بازگشته‌اند.

حتی در صورت بازگشت فوتبال به جزیره، دیدارها تا مدتی نامشخص پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

و گواردیولا هواداران را تهییج کرد تا مقررات و دستورالعمل‌های امنیتی و بهداشتی را رعایت کنند.

وی در این باره نیز گفت: می‌خواهیم به فوتبال برگردیم اما در حال حاضر اولویت با موضوعات دیگر است. در خانه ماندن و محتاط بودن در اولویت قرار دارد و هر زمان که شرایط فراهم باشد به فوتبال برمی‌گردیم. کاری که پرسنل و کادر پزشکی و درمانی کرده‌اند باورکردنی نیست و ما باید از آنان پیروی کنیم. جای اشتباه کردن نداریم.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزه مورینیو پپ گواردیولا لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزه مورینیو پپ گواردیولا لیگ قهرمانان اروپا ویروس کرونا خوزه مورینیو پپ گواردیولا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایسنا، پپ گواردیولا بعد از جدایی از بایرن‌مونیخ راهی منچسترسیتی شد. این سرمربی بزرگ اسپانیایی از سال ۲۰۱۶ با سیتیزن‌ها کار می‌کند و توانسته است با این تیم نتایج درخشانی را کسب کند.

منچسترسیتی فصل قبل با هدایت پپ گواردیولا دست به تاریخ‌سازی زد و با هدایت پپ توانست سه‌گانه را برای نخستین بار به دست آورد.

سیتی در فصل جاری هم از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود اما این تیم در دیدار برابر رئال مادرید شکست خورد.

روزنامه Relevo اسپانیا اعلام کرد که گواردیولا به جدایی از منچسترسیتی نزدیک شده است. این روزنامه نوشت: این باور در بین سران باشگاه منچسترسیتی وجود دارد که پپ گواردیولا قراردادش را تمدید نخواهد کرد و از تیم جدا می‌شود.

خبر جدایی گواردیولا از منچسترسیتی در رسانه‌های عربستانی هم بازتاب داشته است. روزنامه سعودی اسپورت نوشت که دو باشگاه النصر و الهلال به‌شدت به جذب گواردیولا علاقه دارند و رویای جدب این سرمربی بزرگ را دارند. البته بسیار بعید است که گواردیولا حتی در صورت جدایی از منچسترسیتی راهی لیگ عربستان شود.

کد خبر 845888 برچسب‌ها ویژه ورزشی جوزپ گواردیولا عربستان

دیگر خبرها

  • مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • طعنه ستاره WWE به وین رونی در حضور او؛ چه بلایی سرت آمده؟!
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال
  • احیای اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارک پس از ۱۰ سال
  • ۵۶ درصد زایمان‌ها در کشور سزارین هستند / بدرفتاری کادر درمان ترس از زایمان طبیعی را دوچندان می‌کند
  • مراکز بهداشت و درمان باید ۳۶۵ روزه خدمت کنند
  • آمبولانس دریایی در جزیره خارگ راه‌اندازی می‌شود
  • مهاجرت کادر درمان می‌تواند آسیب جدی برای نظام سلامت باشد