Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@22:11:08 GMT

مهم‌ترین اخبار امروز گروه اقتصادی برنا

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۰۱۱

مهم‌ترین اخبار امروز گروه اقتصادی برنا

اخبار، مصاحبه‌ها و گزارش‌های پربازدید گروه اقتصادی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ اخبار مهم و پر بازدید اقتصادی امروز ۲۹ اردیبهشت ۹۹ به شرح زیر است:

کارشناس مسائل حوزه انرژی: صادرات بنزین به ونزوئلا یک معامله برد- برد است/ حرکت نفتکش‌های ایرانی منشاء تحولات بزرگی در آینده می‌شود

یک کارشناس حوزه انرژی صادرات بنزین ایران به ونزوئلا در شرایط تحریم را یک معامله برد- برد دانست و از آن به عنوان شروعی برای تحولات جدید در آینده حوزه انرژی یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*******

رئیس اسبق مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی: مالیات خانه‌های خالی قیمت مسکن و اجاره بها را کنترل می‌کند/ شهرداری‌ها و اتحادیه مشاوران املاک اطلاعات خانه‌های خالی را دارند

رئیس اسبق مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی اخذ مالیات از خانه‌های خالی را اقدام خوبی دانست که می‌تواند بر قیمت مسکن و اجاره‌بها تاثیر بگذارد.

*******

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور مطرح کرد؛ کریدور شمال-جنوب راه برون‌رفت از معضلات تجاری و درآمدی

معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور اظهار کرد: با شکل‌گیری کریدور شمال-جنوب و با استفاده از بندر چابهار و بندرعباس، ترانزیت کالا از شرق آسیا به اروپا می‌تواند از مسیر ریلی ایران صورت بگیرد که تاثیر به سزایی در رونق روابط تجاری کشور در شرایط کنونی دارد.

******

وزیر نفت: شرایط کشور دشوار تر از جنگ تحمیلی است اما کشته و زخمی ملموس ندارد/ ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی به ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد

وزیر نفت شرایط کنونی کشور را بسیار دشوارتر از دوران هشت ساله جنگ تحمیلی دانست با این تفاوت که کشته و زخمی خیلی ملموس و قابل ملاحظه‌ای ندارد و گفت: اگر دنیا حساب و کتابی داشت، باید آمریکایی‌ها به دلیل ارتکاب این جنایت‌ها محاکمه می‌شدند.

******

هدف گذاری بانک مرکزی برای تورم 22 درصدی در سال 99

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی بانک مرکزی در خصوص چارچوب هدف‌گذاری نرخ تورم، این نرخ برای بازه زمانی یک‌ساله، ۲۲ درصد با دامنه مثبت و منفی ۲ واحد درصد تعیین شده است.

******

وزیر راه و شهرسازی: 4 گروه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا دعوت شدند

وزیر راه و شهرسازی گفت: از 4 گروه برای پیوستن به سامانه نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا دعوت کرده‌ایم و اولویت اول در این طرح،خودروهای بالای 50 سال سن هستند.

******

بورس امروز 6 خرداد 99/ تداوم افت شاخص

​بازار بورس که در روزهای گذشته با ریزش همراه شده بود در معاملات امروز نیز افت خود را ادامه داد.

******

سامانه «نوسازی ناوگان حمل و نقل باری» افتتاح شد

دو طرح نوسازی ناوگان عمومی جاده‌ای در قالب طرح‌های «نوسازی ناوگان تجاری درون و برون شهری» و «واردات کامیون با عمر حداکثر ۳ سال» با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

******

قیمت نفت امروز 6 خرداد 99/ قیمت نفت بالا رفت

قیمت نفت در معاملات امروز با تکیه بر افزایش تقاضای این محصول در کشور چین و برخی دیگر از کشورها که صنایع خود را بازگشایی کرده‌اند، و همچنین خبرهای خوب از کاهش تولید نفت روسیه، افزایش یافت.

******

قیمت سکه و طلا امروز 6 خرداد 99/ کاهش 100 هزار تومانی قیمت سکه

طلا و سکه امروز هم روند نزولی خود را ادامه داد و سکه تمام بهار آزادی افت 100 هزار تومانی را در معاملات امروز تجربه کرد.

******

بورس فردا میزبان دو عرضه اولیه است

دو شرکت «پلیمر آریا ساسول» با نماد «آریا1» و شرکت صنعتی زر ماکارون با نماد «غزر» روز فردا چهارشنبه 7 خرداد در بورس عرضه می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوسازی ناوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آئینی شامگاه پنج شنبه در مراسم افتتاح ۳۹۲ نوسازی واحد مسکونی بافت فرسوده استان سمنان به میزبانی شاهرود ضمن بیان اینکه نوسازی بالغ بر ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است، ابراز داشت: کار تکمیل نوسازی ۲۵ هزار منزل مسکونی در بافت فرسوده به انجام رسیده است.

وی ضمن بیان اینکه ۸۲ هزار واحد مسکونی بازسازی شده به بهره برداری رسیدند، افزود: افزایش بازسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده از موضوعاتی که مورد توجه دولت سیزدهم است.

معاون وزیر راه و شهرسازی برای سال جاری آغاز نوسازی ۱۵۰ هزار واحد جدید هدف گذاری شده است، ابراز داشت: در تلاش هستیم تا ۱۰۰ هزار واحد نوسازی در سطح کشور تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

کد خبر 6082187

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد؟
  • قیمت یورو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار
  • وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • به‌ حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ |برنت ۸۹ دلار و ۶۱ سنت شد
  • شبه‌نظامیان مستقر در افغانستان منافع اقتصادی پاکستان را هدف گرفته است