Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:19:37 GMT

برگزیدگان پویش سپاس سردار در البرز تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۰۵۷

برگزیدگان پویش سپاس سردار در البرز تجلیل شدند

این مسابقه به مناسبت شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی ازسوی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج دربین دانش آموزان استان البرز در قالب دلنوشته برگزار شد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه  سه کرج دراین آیین که روز سه شنبه برگزار شد از دانش آموزان هنرمند درخواست کرد به معرفی ابعاد شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی با استفاده از رشته های هنری بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم فلاح نژاد اظهارداشت: این پویش به منظورثبت احساسات و اندیشه های دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه والگوپذیری ازآن شهید والامقام برگزار شد.

وی تصریح کرد: امروز رسالت اصلی همه اهالی هنر و قلم این است که زوایا وابعاد مختلف زندگی شهید سلیمانی را برای مردم به ویژه جوانان ترسیم کنند تا این شخصیت انقلابی و ولایی تبدیل به الگوی ماندگاری برای جوانان شود.

فلاح نژاد اضافه کرد: التزام عملی به ولایت فقیه، اخلاص وعبودیت، مردم داری و شجاعت را از ویژگی های سردار سلیمانی برشمرد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه کرج ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی اسطوره ای تمام نشدنی و اسوه ایمان، ایثار، ولایت پذیری، شجاعت و نمونه ای از تربیت شدگان مکتب جهاد و مقاومت بود که چهار دهه ازعمر با برکت خود را صرف جهاد و مبارزه نمود.

وی بیان داشت: سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون بسیج مردمی عراق همراه با هشت نفر از همرزمان ایشان سوم ژانویه جاری (۱۳ دی ماه) دراقدامی تروریستی و جنایتکارانه به دستور ترامپ توسط پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

فلاح نژاد عنوان کرد: به دبیرخانه این پویش ۳۰۰ اثر ارسال شد که پس از داوری اثر هفت دانش آموزبرترشناخته شد.

دراین آیین ازدانش آموزان مائده محمودی، صبا حقی، یاسمن محمودی، علی آرین، امیرحسین رستمی، مرصاد صادقی و یگانه قنبری ازدانش آموزان دوره متوسطه دوم و ابتدایی تقدیرشد.

استان البرز۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها البرز تکریم و تجلیل دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز تکریم و تجلیل دانش آموزان البرز تکریم و تجلیل دانش آموزان قاسم سلیمانی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمایشگاه و جشنواره مهارتی دانش آموزی در کرج برپا شده تا با نمایش بخشی از توانمندی دانش آموزان، گرایش به رشته‌های فنی افزایش یابد. 

در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته های مختلف آثارشان را معرفی می کنند، هم چنین فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی هم در رشته ای جدید به علاقه مندان  معرفی  می شود.

مدیر کل  آموزش و  پرورش  استان  البرز گفت: آموزش دانش  آموزان  در رشته های فنی  و حرفه ای  یکی از  راهکارهای  موثر در  کاهش بیکاری فارغ التحصیلان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان