Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مرتضی میرزایی گفت: نیروی انتظامی با برخورداری از حمایت همه جانبه مردم ایران در اجرای قاطعانه مأموریت ها و دفاع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب، اجازه عرض اندام و تعبیر رویاهای باطل دشمنان را نخواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مرتضی میرزایی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به تحریم نیروی انتظامی از سوی دولت و وزارت خزانه‌داری آمریکا، تصریح کرد: تحریم های اخیر دولت مستکبر آمریکا علیه نیروی انتظامی، همچون تحریم های بین المللی و نفتی علیه ملت مظلوم ایران، نشانه درایت و رشادت های جوانمردانه سربازان ولایت در مسیر استقلال، آزادی و آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: جان بر کفان نظام و ولایت همواره با توکل بر قدرت لایزال الهی و با اطاعت از فرامین و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا در دفاع از حقوق مردم و این مرز و بوم، خاری در چشم دشمنان و توطئه گران نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و با دلاوری های خود همواره موجب خشم دشمنان نظام اسلامی ایران شده اند.

فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: بی شک این اقدامات حربه‌ای نخ‌ نما شده و فاقد ارزش و تأثیر است و نشان می دهد که نیروی انتظامی در مسیر درست حرکت کرده و مدافع ارزش های اسلامی است و این تهدید ها و تحریم ها نه تنها موجب عقب نشینی و کوتاه آمدن سربازان ولایت نمی‌شود، بلکه عزم آنان را در دفاع از حقوق مردم و تمامیت ارزی کشور جزم تر خواهد کرد.

میرزایی خاطرنشان کرد: بی‌تردید باور و اراده نیروی انتظامی در پیاده‌‌سازی تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) یک تکلیف شرعی و دینی است که با برخورداری از حمایت همه جانبه مردم ایران در اجرای قاطعانه مأموریت ها و دفاع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب با همراهی و هم افزایی سایر نیروهای مسلح، اجازه عرض اندام و تعبیر رویاهای باطل دشمنان را نخواهد داد.

وی گفت: ارتقای نظم و انضباط پایدار اجتماعی و امنیت انتظامی فراگیری کشور حاصل تلاش بی‌وقفه و روحیه جهادی کارکنان جان برکف این نیروی مومن، انقلابی، متعهد و مردمی است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد و تشویق اختلافات داخلی بین گروه‌های متفاوت سیاسی، مردم و مسئولان است، هشدار داد: ناکارآمد نشان دادن نظام، ناکارآمدی حکومت دینی، نارضایتی مردم و ایجاد شک و تردید از استراتژیک‌ها و راهبرد‌های دشمنان بوده، که باید مردم همانند همیشه هوشیار باشند.

این مسئول اظهار کرد: با حفظ وحدت و انسجام و ترجیح‌دادن منافع ملی بر منافع حزبی و گروهی می‌توان پاسخ محکمی به افکارات شوم دشمنان بدهیم.

میرزایی حرکت بر مدار قانون و رعایت اصول نظام را مهم برشمرد و تاکید کرد: باید همواره در برابر هجمه‌های دشمنان مقابله کرده و سطح بینش سیاسی و آگاهی مردم توسط نخبگان و دانشگاهیان افزایش یابد.

وی ادامه داد: با وجود نیروهای انقلاب هرگز خواب و خیال آشفته دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران تعبیر نخواهد شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه نیروهای مسلح دژ مستحکم این کشور هستند، گفت: نیروی انتظامی در کنار نیروهای مسلح مصمم به دفاع از تمامیت ارضی کشور هستند و لحظه‌ای و ذره‌ای از خطوط قرمز خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن‌دوست صبح چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش در اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: اقتدار و قاطعیت نیروهای جمهوری اسلامی ستودنی است و نیروهای مسلح که فرزندان غیور ایران اسلامی هستند لحظه‌ای در برابر زورگویان و استعمارگران درنگ نخواهند کرد و پاسخگوی هر گونه تعرض و سو نیت دشمنان خواهند بود.

وی ادامه داد: عملیات غرور آفرین وعده صادق موجب شد آسیب پذیری رژیم صهیوینستی بر همه جهانیان مشخص شود، این عملیات در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود انجام شد و نیروهای مسلح اثبات کردند زیر لوای ولایت شجاعانه مأموریت را به سرانجام رساندند.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری خاطر نشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی در جنگ سخت نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که در رکاب ولایت و جان فدای مردم هستند، قد علم کند.

امیر میهن‌دوست گفت: هم‌رزمان ما در نیروهای مسلح مایه دلگرمی مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی هستند.

وی در خصوص اهمیت ارتش بیان کرد: در روزهای ابتدایی نیرویی انقلاب دشمنان خارجی و برخی ساده لوح‌های داخلی زمزمه انحلال ارتش را مطرح کردند، در این هنگام امام خمینی (ره) با درایت کامل روز ۲۹ فروردین را روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران نام گذاری کردند و دستور دادند ارتشیان با تمام امکانات در این روز به رژه بپردازند.

کد خبر 6080744

دیگر خبرها

  • لزوم کمک مردم به فراجا در بحث حجاب
  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • هشدار فرمانده نیروی هوایی ارتش به دشمنان: خطای راهبردی کنید با سوخو 24 جواب می‌گیرید
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند