Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی زارع پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره ملی ویژه دانش آموزان هر سه مقطع تحصیلی است.

وی افزود: وزارتخانه های آموزش ‌و پرورش و راه و شهرسازی به همراه انجمن خیران راه و ترابری برای برگزاری این جشنواره ملی همکاری و مشارکت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۲ موضوع مهم این جشنواره ملی شامل رانندگی و ایمنی رفت ‌و آمد است، بیان کرد: عابر آگاه، راننده قانون‌ مدار، راه ایمن و خودروی ایمن نیز از محورهای اصلی آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع پور عنوان کرد: رشته ‌های این جشنواره ملی شامل نقاشی، عکاسی، پوستر و کاریکاتور است.

وی ابراز داشت: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره ملی شامل درگیر کردن قشر کودک و نوجوان در مسأله سوانح ترافیکی، راهکارهای کاهش و پیشگیری از بروز آن و استفاده از ظرفیت دانش آموزان در تولید محتوای تصویری برای آگاه سازی افراد جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان علاقمند به شرکت در این جشنواره ملی در استان می ‌توانند آثار خود را تا ۱۵ خردادماه ۱۳۹۹ به سایت جشنواره به نشانی اینترنتی http://javaneh.mrud.ir ارسال کنند.

زارع پور اظهار داشت: آثار به‌ صورت بارگذاری در وب ‌سایت دبیرخانه این جشنواره ملی به نشانی اینترنتی http://javaneh.mrud.ir و پس از تکمیل فرم ثبت اثر و شرکت در جشنواره ارسال شود.

وی افزود: داوری و ارزیابی آثار ارسالی به این جشنواره ملی و اعلام برگزیده ها در سطح کشوری انجام ‌شده و هیچ ارتباطی به استان ها ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خلاقیت و نوآوری در تولید اثر در این جشنواره ملی مهم بوده و آثار کپی شده حذف خواهند شد.

زارع پور عنوان کرد: در رشته نقاشی این جشنواره ملی انتخاب ابعاد و فن تولید اثر برای شرکت کنندگان آزاد است.

وی ابراز داشت: در رشته ‌های نقاشی، پوستر و کاریکاتور این جشنواره ملی هر دانش ‌آموز تنها مجاز به ارسال یک اثر است.

زارع پور گفت: رشته عکاسی این جشنواره ملی شامل عکس سیاه ‌و سفید و رنگی بوده و دانش آموزان باید حداقل ۲ و حداکثر پنج اثر ارسال کنند.

وی اظهار داشت: تصاویر آثار ارسالی در تمامی رشته های این جشنواره ملی ‌باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد تصادفات جاده ای جشنواره ‌های فجر یاسوج وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد تصادفات جاده ای جشنواره های فجر یاسوج وزارت آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد تصادفات جاده ای جشنواره های فجر یاسوج وزارت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد جشنواره ملی آموزش و پرورش دانش آموزان زارع پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس حوزه هنری استان گفت: مستند ایل بانو که روایتگر زندگی دختر عشایری استان درباره فعالیت‌های فرهنگی و خیرخواهانه است به نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه اقوام ایرانی راه یافت. محمد شریف اسلامی افزود: فیلم مستند ایل بانو به تهیه کنندگی مریم حسن زاده و کارگردانی نسیم سهیلی تولید حوزه هنری انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد و شبکه استانی دنا به نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی راه یافت. وی بیان کرد: نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی توسط موسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی، به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین» ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود. رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این جشنواره در سه بخش اصلی، تجربی و جنبی برگزار می‌شود و هدف آن نمایش زیست‌بوم، فرهنگ، آئین، تاریخ، میراث فرهنگی ملموس و ناملموس و گردشگری اقوام ایرانی و معرفی استعداد‌های کشف‌شده به زبان هنر سینما است. اسلامی همچنین از درخشش عکاس کهگیلویه وبویراحمدی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست خبر داد و افزود:جایزه ویژه هیات داوران در این جشنواره به نرگس واحدی پور اهدا شد. نرگس واحدی پور، از دانش آموختگان باشگاه رشد حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد است. آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست در دانشگاه شهرکرد برگزار شد که در این جشنواره یک هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. نخستین جشنواره ملی دانش بومی محیط زیست توسط اداره کل محیط زیست و حوزه هنری چهارمحال بختیاری با هدف احیای دانش بومی محیط زیست از ۲۷تا۲۹فرودین در شهر کرد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی