Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا جمشیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی گفت: نرخ تورم نقطه به نقطه خراسان رضوی مربوط به اردیبهشت ماه در نقاط شهری ۱۶.۸ و در نقاط روستایی ۲۰.۸ درصد است که در نقاط شهری نسبت به ماه قبل هشت دهم درصد و در نقاط روستایی سه دهم درصد کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: نرخ تورم اردیبهشت ماه نسبت به ماه قبل در کل خانوار‌های خراسان رضوی هفت دهم درصد است که نسبت به ماه قبل از آن ۲.۹ درصد کاهش یافت و این شاخص برای خانوار‌های شهری استان ۶ دهم درصد و برای خانوار‌های روستایی استان ۱.۴ درصد است که به ترتیب نسبت به فروردین ماه ۲.۹ و ۲.۸ درصد کاهش داشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی ادامه داد: نرخ تورم ۱۲ ماهه منتهی به اردیبهشت ماه امسال در کل خانوار‌های استان ۲۷.۶ درصد است که نسبت به ماه قبل از آن ۲.۶ درصد کاهش یافت، این شاخص برای خانوار‌های شهری استان ۲۶.۵ و برای خانوار‌های روستایی استان ۳۱.۸ درصد است که به ترتیب ۲.۶ و ۳.۱ درصد کاهش داشت.

جمشیدی بیان کرد: تورم نقطه به نقطه کل خانوار‌های خراسان رضوی در اردیبهشت ماه امسال در گروه خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات ۱۲.۵، در پوشاک و کفش ۳۸.۶، در مسکن ۱۳.۷ و در گروه بهداشت و درمان ۱۴.۳ بود همچنین شاخص قیمت کالا‌ها و خدمات مصرفی برای کل خانوار‌های استان در ماه مزبور ۲۰۳، مناطق شهری ۱۹۷ و مناطق روستایی ۲۲۹ واحد است.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تورم نقطه به نقطه خانوار شهری خانوارهای روستایی بهداشت و درمان برای خانوار نسبت به ماه قبل کل خانوار اردیبهشت ماه خراسان رضوی درصد کاهش نرخ تورم دهم درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، قزوینیان گفت: پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی در بخش خودمالکی ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی ۹۲ درصد برآورد شده است.

وی افزود: در بخش مسکن حمایتی برش دو ساله استان ۱۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی، در بخش خودمالکی ۶هزار و ۱۴ واحد، بازآفرینی شهری ۴ هزار و ۵۱۰ واحد و در بخش مسکن روستایی نیز  ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان در ادامه با بیان اینکه تاکنون برای اجرای پروژه‌های حمایتی مسکن ۲۷۱ هکتار زمین (به صورت اجاره ۹۹ ساله) تأمین شده و برای مابقی متقاضیان واجد شرایط نیز در مرحله تأمین و الحاق اراضی مدنظر است، ادامه داد: برنامه چهارساله استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد نیز مسکن روستایی می باشد.

قزوینیان گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت تأمین اراضی برای ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط طرح مذکور در دست اقدام است و در سال جدید با جدیت پیگیر تأمین زمین هستیم.

دیگر خبرها

  • کاهش۶ درصدی تورم سالانه در زنجان
  • تورم نقطه به نقطه تولید گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • تورم سالانه در زنجان ۶ درصد کاهش یافت
  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت
  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور
  • پیش‌بینی کاهش رشد اقتصادی ایران
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان