Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@18:35:08 GMT

منتخبان مجلس برای حل مسائل مردم یک‌دل و یک‌صدا هستند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۲۳۲

منتخبان مجلس برای حل مسائل مردم یک‌دل و یک‌صدا هستند

منتخب مردم تهران نوشت: حضور همدلانۀ منتخبان مردم در نشست هم‌افزایی «مجلس قوی، کارآمد و انقلابی» نشان‌دهندۀ یک‌دل و یک‌صدا بودن همۀ ما در حل مسائل مردم است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدباقر قالیباف منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره نشست هم‌افزایی «مجلس قوی، کارآمد و انقلابی» که امروز برگزار شد نوشت: حضور همدلانۀ منتخبان مردم در نشست هم‌افزایی «مجلس قوی، کارآمد و انقلابی» نشان‌دهندۀ یک‌دل و یک‌صدا بودن همۀ ما در حل مسائل مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از یکایک منتخبان عزیز حاضر در جلسه صمیمانه تشکر می‌کنم امیدوارم عزم ما به ایجاد تغییرات ملموس و کار و تلاش اثربخش در مجلس یازدهم منجر شود.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف مجلس یازدهم نشست هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از تهران، نشست سیاسی در قالب پرسش و پاسخ «وعده صادق» با حضور مهندس غلامحسین رضوانی نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، توسط تشکل جامعه اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد.

در این نشست مهندس رضوانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح کشورمان سخنرانی نمود. وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای حفاظت از منافع ملی و شهروندانش به یک اقدام دفاعی دست زد و این حمله بر مبنای مقررات و حقوق بین الملل و منشور ملل متحد کاملا دفاعی بود. رضوانی اظهار داشت: در حال حاضر همه طرفداران مقاومت و منطقه از این اقدام دفاعی ایران شور و شوق مضاعف دارند و مردم سایر نقاط دنیا هم به حقانیت این اقدام ایران واقف هستند و آن را تایید می‌کنند.

شایان ذکر است در این جلسه جمعی از مسئولین و دانشجویان حضور داشتند و در پایان، جلسه با پرسش و پاسخ همراه بود و مهندس رضوانی به سوالات مطرح شده پاسخ لازم را ارائه کردند.

خبرنگار: دنیا کریمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228245 برچسب‌ها ایسکانیوز تهران ایران مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود