Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:50:29 GMT

زیدان شخصا برای خرید ستاره هلندی دست به کار شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۲۹۸

زیدان شخصا برای خرید ستاره هلندی دست به کار شد

احتمال دارد دنی فن دبیک در تابستان امسال لباس رئال مادرید را بر تن کند.

به گزارش "ورزش سه"، نام دنی فن دبیک  دوباره در لیست خرید رئال مادرید قرار گرفته و این بار احتمال انتقال او به برنابئو بالاست. هافبک آژاکس تابستان گذشته نیز به شدت با رئال مادرید در تماس بود، اما در نهایت در آمستردام ماند. حالا نشریه Le10Sport گزارش می دهد که زین الدین زیدان بار دیگر علاقمند به انتقال دنی فن دبیک به برنابئو است و شخصا با او تماس گرفته تا در مورد آینده صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

البته دنی فن دبیک هنوز هم گزینه دوم زیدان برای تقویت خط میانی است. سرمربی فرانسوی می خواهد زمینه انتقال پل پوگبا به برنابئو فراهم شود، اما شرایط موید آن است که در حال حاضر توافق با یونایتد برای انتقال دشوار است و یونایتد علیرغم شیوع ویروس کرونا و بحران های مالی نیز علاقه ای به کاهش رقم فروش پل پوگبا ندارد.

 

بنابراین رئال مادرید دوباره به خرید فن دبیک روی آورده است. آنها مدتهاست بازی های این هافبک هلندی و جوان را دنبال می کنند و خود فن دبیک نیز همواره تمایلش به انتقال به لالیگا را نشان داده است. با این حال فن دبیک پیشنهاداتی از تیم های لیگ برتری از جمله نیوکاسل هم دارد و رئال مادرید اگر خواهان این هافبک 25 ساله است، باید به زودی با آژاکس وارد مذاکره شود.

آژاکس زیدان (سرمربی) دنی فن دبیک رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آژاکس زیدان سرمربی رئال مادرید رئال مادرید دنی فن دبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید پیوست و در طول دوران حضورش در این تیم افتخارات بسیاری از جمله قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و به یکی از مهره‌های کلیدی و درخشان آنها در خط میانی تبدیل شد.

این ستاره برزیلی در تابستان سال ۲۰۲۲ و در کمال ناباوری در اقدامی غیر منتظره این باشگاه را ترک کرد و تصمیم گرفت پیراهن منچستریونایتد را به تن کند تا بازی در لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کرده باشد و از آن زمان تا به حال در جمع شیاطین سرخ حضور دارد.

این بازیکن که در زمان حضورش در رئال مادرید موفق شد در پنج دوره قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند، صحبت‌های جالبی را درباره دیدار این هفته تیم سابقش برابر منچسترسیتی و پیروزی و صعود آنها به مرحله نیمه نهایی مطرح کرده است.

کاسمیرو در گفتگو با الچیرینگیتو در این باره اظهار داشت:« از تماشای بازی رئال مادرید و منچستر سیتی زجر کشیدم چون هنوز هم طرفدار متعصب و پروپاقرص رئال هستم! البته که از پیروزی آنها خوشحال شدم! هم برای رئال مادرید چون هنوز دوستان زیادی در این تیم دارم و هم برای منچستریونایتد!»

دیگر خبرها

  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • آنتونی رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد + عکس
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت