Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حسینعلی امیری در دیدار  با علی لاریجانی، وی را فردی مجاهد و کاردان و یکی از یاران نظام  و رهبری خواند و تاکید کرد: وی در همه مراحل و شرایط سختی که در دوره دهم وجود داشت به عنوان کسی بود که توانست مدیریت خوبی داشته باشد و یار و یاور دولت و مجلس باشد.

علی‌ لاریجانی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حسینعلی امیری و معاونان پارلمانی مجلس، وی را فردی کاردان و کسی که همیشه همراه مجلس بوده و توانسته است رابطه تعاملی بین دولت و مجلس را به نحو احسن برقرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجلس دوره دهم امیری را حقوقدانی منصف دانست و افزود: او همیشه در مجلس حضور دائم داشته و تمامی جلسات به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور جانب انصاف و همراه نمایندگان در طرح مشکلات و ارائه آن به دولت و رییس جمهور و وزرا بوده است.

در این دیدار لاریجانی از امیری خواست که در مجلس یازدهم طرح ها و لوایحی که از مجلس دهم باقی مانده را پیگیری کند که تا پایان دولت روحانی به اتمام برسد.

در پایان این دیدار معاون پارلمانی با لوحی از علی لاریجانی رییس تقدیر و تشکر کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دولت و مجلس رییس جمهور رییس مجلس علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای مصلای امام خمینی دامغان پیش از دیدار مردمی رییس جمهور

دریافت 10 MB کد خبر 6082354

دیگر خبرها

  • پیگیری انعطاف شغلی بانوان و مادران شاغل مدنظر دولت سیزدهم است
  • حال و هوای مصلای امام خمینی دامغان پیش از دیدار مردمی رییس جمهور
  • دیدار مردمی رییس جمهور با مردم دامغان آغاز شد
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • لایحه حجاب و عفاف به کجا رسید؟
  • سرانجام لایحه حجاب و عفاف چه شد؟
  • سرانجام لایحه حجاب و عفاف به کجا کشیده شد؟
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»