Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،با توجه به انجام تزریق گاز شبکه گازرسانی به روستای وکند (vakand)، به اطلاع میرساند جریان گاز روستا‌های دُرد اولی (چهار خانوار)، بنیاد آباد، دَوه داشی و باتلاق در روز چهار شنبه مورخ۹۹/۰۳/۰۷ازساعت۹صبح الی۱۶قطع خواهد شد؛ لذا مشترکین محترم روستا‌های مذکور تمهیدات لازم را در این خصوص لحاظ نموده و به منظور جلوگیری از بروز خطرات و حوادث احتمالی، شیر اصلی کنتور گاز را قطع نمایند و در صورت بروز هرگونه مشکل مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۹۴ به امداد گاز اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطع گاز گازرسانی به روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۲ روزه به کنکوری‌ها ؛ جاماندگان در این تاریخ ثبت‌نام کنند | امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه‌های تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ و ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) به‌ تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۶، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در این آزمون می‌رساند، با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که تا تاریخ تعیین شده (۱۴۰۳/۰۱/۱۶) به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که در روزهای چهارشنبه ۲۹ و پنجشنبه ۳۰ فروردین نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند. لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

برای داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.

یادآوری می‌شود آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) در روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 844295 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم کنکور سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی گاز در روستای ایرانچه
  • اطلاعیه قطعی گاز در سوادکوه
  • آخرین وضعیت پروازی فرودگاه‌های استان کرمان
  • دستگیری زورگیران اتوبان صدر؛ چه کسی شلیک کرد؟
  • مهلت ۲ روزه به کنکوری‌ها؛ جاماندگان ثبت‌نام کنند
  • مهلت ۲ روزه به کنکوری‌ها ؛ جاماندگان در این تاریخ ثبت‌نام کنند | امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟
  • اطلاعیه قطعی آب در رامسر
  • هشدار پیامکی سازمان پدافند غیرعامل به مردم «جعلی» است! +اطلاعیه
  • جاماندگان کنکور سراسری در روز‌های ۲۹ و ۳۰ فروردین نام‌نویسی کنند
  • اعلام آخرین تمدید زمان ثبت‌نام متقاضیان شرکت درآزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم)