Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:37:55 GMT

ایلام پایلوت کشور در تحویل سوخت مایع شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۴۵۶

ایلام پایلوت کشور در تحویل سوخت مایع شد

محمد نوذری روز سه شنبه در نشست قاچاق کالا و ارز از ارائه و جایگزینی بنزین یورو چهار بجای بنزین معمولی در جایگاه های سوخت استان خبر داد و افزود: این نوع بنزین ضمن اینکه از استاندارد و بهسوزی بالاتری برخوردار است سازگاری با استانداردهای محیط زیست دارد بطوریکه زمان معلق بودن ذرات در هوا و میزان گوگرد کمتری ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از استقرار طرح توزیع نفت سفید خانوارهای فاقد گاز طبیعی از طریق زیر ساخت بانکی خبر داد و اظهار داشت: خانوارهایی که از خدمات گازرسانی بهرمند نیستند، شناسایی شده و برای آنان کارت صادر شده است و سهمیه نفت سفید بر روی کارت آنان شارژ می شود.

وی افزود: همچنین تحویل سوخت ماشین آلات کشاورزی هم از طریق سامانه تجارت آسان(سدف) بصورت زیرساخت بانکی انجام می گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در ادامه از پایلوت شدن استان ایلام در اجرای طرح تحویل سوخت گاز مایع در کشور خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران و تصویب کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اجرای طرح تحویل سوخت گاز مایع به مصرف کنندگان واجد شرایط خانگی و غیر خانگی از طریق زیرساخت بانکی از دهم خرداد ماه بصورت پایلوت در استان ایلام اجرا می شود.

وی تاکید کرد: دستگاه های متولی، صنوف و مصرف کنندگان غیر صنف بایستی ترتیبی اتخاذ نمایند تا آن دسته از مصرف کنندگانی که در زیر مجموعه آنها قرار دارند ساماندهی نموده و تایید مصرف نمایند تا در ارائه و تحویل سوخت به آنان مشکلی پیش نیاید. وی در پایان تاکید کرد: کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پاسخگوی سئوالات و ابهامات شهروندان عزیز در این رابطه خواهد بود. 

برچسب‌ها استان ایلام بهینه سازی مصرف انرژی گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان ایلام بهینه سازی مصرف انرژی گاز استان ایلام بهینه سازی مصرف انرژی گاز تحویل سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: سال گذشته بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تامین و توزیع شده است که سهمی ۲۵ درصدی از مصرف نفتگاز استان را شامل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی با اشاره به قابلیت‌های کشاورزی استان و کسب رتبه‌های کشوری در زمینه تولیدات باغی و کشاورزی و نقش آن در ایجاد اشتغال و تولید، اظهار کرد: تأمین و توزیع سوخت موردنیاز بخش کشاورزی استان یکی از رسالت‌های این شرکت است که با تلاش همکاران این شرکت و همکاری جهاد کشاورزی استان این امر به خوبی محقق شده است.

وی از توزیع الکترونیکی ‏سوخت بخش کشاورزی با استفاده از سامانه اینترنتی سدف در جهت تحقق دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و ‏تحقق حقوق شهروندی خبر داد و افزود: با همکاری جهاد کشاورزی استان و پلیس راهور پلاک گذاری ادوات کشاورزی استان نیز انجام شده است که این امر، نقش بسزایی در جلوگیری از عرضه خارج ‏از شبکه فرآورده‌های نفتی و توزیع الکترونیک سوخت کشاورزان استان را به همراه دارد.‏

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعالیت ۳۲ ‎هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان؛ از مصرف ۱۱۸ میلیون لیتری سوخت این ادوات در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: پنج میلیون لیتر سوخت در بخش چاه‌های مجاز آب کشاورزی و دو میلیون لیتر نیز در بخش تولیدی و مرغداری استان در سال گذشته مصرف شده است.

نوکانی گفت: سال گذشته در راستای ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان، رونق تولید و اشتغال‌زایی، ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تأمین و توزیع شده است که سهمی ۲۵ درصدی از مصرف نفتگاز استان را شامل می‌شود.

کد خبر 746679

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح پایلوت و رایگان غربالگری شناسایی اختلالات شناختی سالمندان
  • ساماندهی مرز رسمی پرویزخان نیازمند همراهی همه جانبه دستگاه‌های متولی
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • بخاری جیبی زیپو، گرمای زمستانی در جیب شما – ایران لایتر