Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز ردیابی تانکرها که آخرین اخبار تانکرهای نفتی در خطوط دریایی در سراسر جهان را ارائه می‌کند، ساعتی گذشته در پیامی توییتری نوشت: به علت حماسه سوخت ایران و ونزوئلا، ما تعدادی زیادی خبرنگاران از طریق ایمیل و تلفن به کار گرفته‌ایم. 

به نوشته توییتری مرکز ردیابی تانکرها، آخرین گزارشات به روزرسانی شده از طریق وبلاگ این مرکز (در مورد نفت کش‌های ایران) اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به دنبال اهمیت زیاد رسانه‌های بین الملل به حرکت تانکرهای نفتی ایران به سوی ونزوئلا، مرکز ردیابی تانکرها، حتی به صورت مجزا برای هر یک ازپنج تانکر نفت کش ایران لینک ردیابی دریایی مشخص کرده که کاربران می‌توانند با کلیک بر هر یک از این لینک‌ها آخرین مسیر ردیابی شده نفت کش‌های ایران را مشاهده کند. 

نیکولاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا ، به دنبال پهلو گرفتن اولین نفت‌کش ایران در پالایشگاه ال پالیتو، ضمن تشکر از حمایت‌های ایران، تاکید کرد: کاراکاس و تهران هر دو خواهان صلح هستند. ما حق داریم آزادانه تجارت کنیم. 

وی ایران و ونزوئلا را دارای «مردمی انقلابی» نامید که هرگز در برابر آمریکا به زانو در نخواهند آمد. 

پنج کشتی به نام‌های «فورچون» ،  «فارست» ،  «فاکسون» ،  «پتونیا» و «کلاول» حامل سوخت ایران، راهی ونزوئلا شده‌اند. 

نفتکش فورچون به عنوان نخستین نفتکش ایرانی که به ونزوئلا رسیده، سفر خود را از بیست و سوم اسفند سال گذشته و از بندر شهید رجایی آغاز کرده بود.  

علاوه بر نفتکش فورچون، چهار نفتکش دیگر نیز در روزهای آینده سوخت ایرانی را به ونزوئلا می‌رسانند. 

دومین کشتی نیز که فارست نام دارد روز شنبه وارد دریای کارائیب شد. سه کشتی دیگر نیز در حال عبور از اقیانوس اطلس هستند. 
 

برچسب‌ها اقیانوس اطلس کاراکاس نفت ونزوئلا پروندهٔ خبری اعزام پنج نفتکش ایرانی به ونزوئلا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقیانوس اطلس کاراکاس نفت ونزوئلا اقیانوس اطلس کاراکاس نفت ونزوئلا کش ایران نفت کش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در رسانه‌ها چه گذشت؟

عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل و اخبار مرتبط با آن همچنان از موضوعات پربحثی است که بیشتر رسانه‌های کشور به آن پرداخته‌اند اما خبرهای مربوط به جزئیات حج تمتع و مدت زمان تحویل کارت سوخت از دیگر مطالبی است که در رسانه‌ها منتشر شده‌‌اند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، عملیات نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی و اخبار مرتبط با آن همچنان از پربحث‌ترین موضوعاتی است که بیشتر رسانه‌های کشور به آن پرداخته‌اند اما خبرهای مربوط به جزئیات حج تمتع و مدت زمان تحویل کارت سوخت از دیگر مطالبی است که در رسانه‌ها منتشر شده‌اند. برخی از اخبارمنتشر شده در رسانه‌های کشور را اینجا مرور می‌کنیم.

اعزام 87 هزار زائر در عملیات حج تمتع/ 18 فرودگاه معین حج هستند

مسئول ستاد حج تمتع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام بیش از 87 هزار زائر در عملیات حج تمتع 1403 خبر داد و گفت: زائران خانه خدا در قالب گروه‌های مدینه قبل و بعد از تاریخ 24 اردیبهشت عازم سرزمین وحی می‌شوند و عملیات رفت تا 18 خرداد ادامه دارد.

آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور / خرید بدون تغییر قیمت از داروخانه‌ها

به گفته سخنگوی سازمان غذا و دارو، اکنون وضعیت تولید و توزیع به حد تعادل رسیده، مشکلی در تامین شیرخشک‌های رگولار در برندهای مختلف نیست و انواع شیرخشک در کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین داروخانه‌های کشور به میزان کافی موجود است و گزارشی هم از کمبود در استان‌های مختلف بابت شیرخشک‌های رگولار نداشته‌ایم.

تحویل کارت سوخت 10 روزه می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با پیاده سازی و حذف فرآیندهای سنتی، کارت سوخت کمتر از 10 روز به دست متقاضیان خواهد رسید.

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه 1403

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1403 در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی‌نامه مشمولان حضور یابند.

گران‌فروشی و مراکز اقامتی در صدر شکایت‌ها

معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری گفت: بیشترین تذکرها و تخلف‌ها در تعطیلات نوروز و عید فطر مربوط به مراکز اقامتی و بیشترین شکایت‌ها درباره گران‌فروشی بود.

تعطیلی بیش از پنج هزار مرکز درمانی غیرمجاز/نظارت بر مراکز خدمات زیبایی تشدید شود

 معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان تشدید نظارت بر مداخله افراد غیرحرفه‌ای بر امور درمان، گفت: بیش از پنج هزار مرکز غیرمجاز مداخله‌گر در امر درمان در سال گذشته تعطیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز در رسانه‌ها چه گذشت؟
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • ساختار مراکز مشاوره دانشگاه‌ها تغییر کرد
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • ارسال بیش از ۶۶ هزار کتاب به مراکز کانون در کشور
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون مترمکعب CNG در کردستان
  • واکنش یک مقام نفتی به صف‌های طولانی پمپ‌بنزین‌ها
  • واکنش یک مقام نفتی به صف‌های طولانی پمپ‌بنزین پس از حمله‌ی ایران به اسراییل
  • واکنش یک مقام نفتی به صف‌های طولانی پمپ‌بنزین پس از حمله ایران